پارلمان افغانستان در اعتراض به قتل عام زنان و كودكان در قندهار تعطیل شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، نمایندگان پارلمان افغانستان كه تعدادشان به 120 نفر می رسید امروز با انتشار بیانیه ایی كشتار زنان و كودكان افغان بدست نظامیان آمریكایی را محكوم و مجلس را ترك كردند.

در این بیانیه كه از سوی 'صالح محمد سلجوقی' یكی از اعضای مجلس نمایندگان قرائت شد از دولت افغانستان خواسته شده است تا عاملان این قتل عام فجیع هرچه سریعتر در یك دادگاه علنی محاكمه شوند و به جزای اعمالشان برسند.

همچنین اعضای مجلس افغانستان خواهان تشكیل یك گروه حقیقت یاب متشكل از اعضای كمیسیون های امنیت داخلی و قضایی مجلس برای بررسی این قتل عام بی رحمانه و كشف حقیقت شدند.

یك سرباز اشغالگر آمریكایی شنبه شب در شهرستان 'پنجوایی' از پایگاه خود خارج شده و در اقدامی جنون آمیز با حمله ددمنشانه به چند باب منزل مسكونی ؛ زنان و كودكان را به رگبار گلوله بست و در نتیجه 18 كودك و زن بی گناه در دم جان سپردند و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

این درحالی است كه نظامیان امریكایی مستقر در پایگاه هوایی بگرام سه هفته پیش در اقدامی موهن چندین جلد قران مجید را در اتش سوزانده و باعث خشم مسلمانان و تظاهرات پی در پی مردم شهرهای مختلف افغانستان شده كه در نتیجه بیش از 30 شهروند افغان جان خود را از دست دادند و حدود یكصد نفر زخمی شدند.

*آساق**ع.ن**1392





:: برچسب‌ها: برف , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: