هشدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی: با برهم زنندگان آرامش مردم برخورد قانونی می شود
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، سردار 'احمدرضا رادان' با بیان اینكه نیروی انتظامی برای ایام نوروز و چهار شنبه آخر سال، اقدامات ویژه ای را اندیشیده است، افزود: دستگیر شدگان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان پلیس خواهند بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مردم خواست با ماموران پلیس همكاری داشته باشند و از هرگونه اقدامی كه منجر به حادثه احتمالی می شود، بپرهیزند.

رادان با بیان اینكه سنت ها خوب باید تقویت و سنت های زشت و خطرناك چهارشنبه آخر سال به فراموشی سپرده شوند، تاكید كرد پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست.

وی تصریح كرد نیروی انتظامی به چهار شنبه آخر سال به عنوان یك موضوع اجتماعی نگاه می كند و موضوع چهارشنبه آخر سال را اساسا امنیتی -انتظامی نمی داند.

رادان اضافه كرد: طی چند روز گذشته، مردم تماس های زیادی را با پلیس داشته و درخواست كرده اند پلیس به ناهنجاری های احتمالی در چهار شنبه آخر سال توجه داشته باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه موضوع چهار شنبه آخر سال، كوچه محور است، از والدین و بزرگترها خواست در كنار كوچكترهای خود باشند.

وی با یادآوری كاهش 42 درصدی حوادث چهار شنبه آخر سال 89 گفت: خوشبختانه در چهارشنبه آخر سال گذشته، تلفات جانی نداشتیم كه از همكاری خوب مردم با پلیس در این زمینه كمال تشكر را داریم.

رادان درباره تمهیدات نیروی انتظامی در ایام نوروز نیز گفت: پلیس استان ها را به استان های مسافر فرست و مسافر پذیر تقسیم كرده است و در استان هایی كه مسافر فرست هستند، تمهیداتی اندیشیده شده است كه هموطنان با آسوده خاطر منازل خود را ترك كنند و به مسافرت بپردازند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه در تهران بزرگ در 300 محله، 300 ایستگاه پلیس برای امنیت منازل مردم درنظر گرفته شده است، خاطر نشان كرد در استان هایی نیز كه مسافر پذیر هستند، در دو بخش راه و محل های اسكان، تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، این مقام انتظامی با بیان اینكه تا پایان سال جاری تعداد دیگری ازجاده های مواصلاتی كشور به دوربین های كنترل سرعت مجهز خواهند شد، اظهار داشت: 500 هزار نیرو اعم از پلیس و دستگاه های دیگر از جمله سازمان راهداری، اورژانس، هلال احمر در طرح نوروزی 91 شركت دارند.

رادان اظهار امیدواری كرد با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی و همراهی خوب مردم با پلیس، شاهد كاهش تلفات سوانح رانندگی در كشور باشیم.

اجتمام** 1379**1572





:: برچسب‌ها: هندوستان , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: