یكصد هزار نفر امنیت اجلاس سران اتحادیه عرب در بغداد را برعهده دارند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، سرلشگر حسن البیضانی فرمانده نیروهای امنیتی بغداد روز سه شنبه طی اظهاراتی شرایط امنیتی در عراق برای استقبال از سران كشورهای شركت كننده در این اجلاس كاملا فراهم دانست.

وی با تاكید بر تشدید تدابیر امنیتی در مبادی ورودی شهر بغداد افزود: شرایط امنیتی در مراكز مهمی مانند منطقه اقامت سران و همچنین فرودگاه بین المللی بغداد شدیدتر از دیگر نقاط كشور است.

اجلاس سران اتحادیه عرب قرار است 29 مارس (10 فروردین) در بغداد برگزار شود.

مقامات رسمی عراقی همواره تاكید كرده اند كه این اجلاس طبق برنامه برگزار خواهد شد و تا كنون تمامی كشورهای عرب عضو این اتحادیه آمادگی خود را برای شركت در این اجلاس اعلام كرده اند.

عراق در سال 1990 میزبان نشست فوق العاده اتحادیه عرب بوده . اما این كشور از سال 1978 میلادی تا كنون میزبان نشست سالیانه این اتحادیه نبوده است و از این رو برگزاری چنین نشستی در بغداد از درجه اهمیت زیادی برخوردار است.

نشست سالیانه اتحادیه عرب برای سال 2011 میلادی كه قرار بود در بغداد برگزار شود، به دلیل تحولات در برخی كشورهای عربی و آفریقایی از جمله مصر، تونس و لیبی به تعویق افتاد.

مقامات عراقی قصد دارند با برگزاری این اجلاس نشان دهند كه از توانایی بسیار بالایی برای برگزاری نشست های بین المللی و حضور در محافل عربی و منطقه ای برخودار هستند.

تمام/1385





:: برچسب‌ها: اقیانوس , فلوریدا , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: