منتقمی: می توانستم به فدراسیون فوتبال كمك كنم، اما نگذاشتند
نوشته شده توسط : lsdf

منتقمی كه از سوی كفاشیان به عنوان نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود در مجمع انتخابات این فدراسیون كه 15 اسفند ماه جاری برگزار شد موفق نشد به این مهم دست یابد.

'بهروز منتقمی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: در صورت انتخاب شدنم به عنوان نایب رییس دوم فدراسیون می توانستم با توجه به ارتباطات خوبی كه در ورزش داشتم به پیشرفت فوتبال ایران كمك كنم اما بعضی دوستان با SMS ها و تماس های خود من را از دور خارج كردند.

وی اظهار داشت: كارنامه مدیریتی من در ورزش ایران كاملا مشخص است و از این موضوع متعجبم كه چگونه افراد چسبیده به فوتبال كه كارنامه موفقی حتی در اداره تربیت بدنی یك شهر ندارند و تیمهای فوتبال آن شهر را نابود كرده اند، می توانند در فدراسیون فوتبال و برای فوتبال ایران تصمیم گیری كنند.

منتقمی ادامه داد: برای روشن شدن افكار عمومی بیایند و كارنامه افراد حاضر در فدراسیون را بررسی كنند و ببینند چگونه افراد ناموفق برای فوتبال كشور تصمیم گیری می كنند و افراد موفق به راحتی كنار گذاشته می شوند.

وی اظهار داشت: من كه درس خوانده ورزش هستم و 30 سال در بخش های كلان ورزش ایران كارنامه موفق مدیریتی داشته ام، ورزشی نیستم.

منتقمی افزود: شما خبرنگاران و رسانه ها باید فضای فعالیت افراد نابلد را از آنها بگیرید چرا كه این مهم برای ورزش ما جز ضرر سودی نخواهد داشت. ك/3

7422/1027/





:: برچسب‌ها: روز , آبی , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: