'بهار من، آرامش و رضایت توست' شعار امسال پلیس است
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'اسماعیل احمدی مقدم ' روز چهارشنبه در رزمایش بزرگ ترافیكی افزود: اگر همه نوروز خود را بگذاریم تا حتی یك خانواده عزادار نشود ، انصافا ارزش دارد چرا كه این آرامش همه كسانی است كه در تامین امنیت مسافران همكاری دارند.

وی ادامه داد: در سال 90 با حمایت دولت و هماهنگی همه دستگاههای مسوول توانستیم در زمینه ترافیك جاده ای و امنیت فرد ركورد تاریخی بزنیم .

احمدی مقدم با بیان اینكه در برنامه سوم توسعه متوسط افزایش تلفات 3/11درصد و در یك رابطه مستقیم با افزایش خودرو و گواهینامه بوده است، گفت: با تلاش هایی كه انجام شد، این رابطه هم اكنون قطع شده و با افزایش سالانه 5/1میلیون خودرو شاهد كاهش تلفات جاده ای هستیم .

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در سال گذشته تعداد كشته های جاده ای سه هزار نفر و تعداد مصدومان 20 هزار نفر بود كه این امر جز در سایه حمایت دولت ، قانونگذاران و خواست مردم تحقق پیدا نكرد و بخش فرهنگ و رسانه نیز در این زمینه بسیار خوب عمل كرده است.

احمدی مقدم با بیان اینكه اصلاح و بهبود راهداری ، تقویت حمل و نقل عمومی و بهبود مقررات و قوانین ترافیكی نمونه ای از گام های بلند در كاهش تلفات در كشور بوده است ، تصریح كرد: 20 هزار كشته در تصادفات جاده ای شایسته كشور نیست كه امیدواریم با همكاری مردم این آمار كاهش یابد.

فرمانده ناجا در بخش دیگر از سخنانش با انتقاد از كسانی كه با جوسازی اظهار می كنند قدرت خرید مردم پایین آمده و فقیرتر شده اند، تصریح كرد: پررونق ترین بازار خرید و فروش نوروز را امسال شاهد بودیم و افزایش سالانه 5/1میلیون خودرو به سیستم حمل و نقل كشور و خرید آن توسط مردم نشان دهنده صحیح نبودن این جوسازی رسانه ای است .

احمدی مقدم اضافه كرد: آیا استقبال مردم از سفرهای نوروزی شاخص رفاه محسوب نمی شود ؟ دشمن تلاش دارد نشان دهد مردم در تنگنا هستند ولی دولت با همكاری مردم از این تنگناها عبور كرده و این نظام هم اكنون الگویی برای كشورهای منطقه شده است .

وی با تاكید بر اینكه همه شاخص های كشور رو به رشد هستند، گفت: با وجود اینكه دشمنان با دستكاری در شاخص های توسعه كشور می خواهند پیشرفت كشور را وارونه نشان دهند اما برخی شاخص ها چنان است كه آنها حتی نمی توانند در آن دستكاری كنند و خود به پیشرفت ایران اعتراف می كنند.

به گفته وی، كاهش تلفات جاده ای و تقدیر سازمان های جهانی از وزارت بهداشت نمونه هایی از پیشرفت كشور هستند.

اجتمام *9022**9170**1572





:: برچسب‌ها: زمستان , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: