ایران با قدرت تمام تحریم ها را پشت سر خواهد گذاشت
نوشته شده توسط : lsdf

رییس الجزایری گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: هرچند همگان به فشارهای غرب علیه جمهوری اسلامی تحریم می گویند، من این اقدام كشورهای غربی را فرصتی برای شكوفایی اقتصاد ایران می دانم.

نماینده مجلس ملی مردمی الجزایر با تاكید براینكه جمهوری اسلامی با اتكاء به توانمندی های اقتصادی خود می تواند تحریم های اعمال شده را به خوبی پشت سر بگذارد افزود: محدودیت های اعمال شده از سوی غرب یك اقدام ناشایست و ستم در حق ملت ایران است.

وی در ادامه به سفر خود به ایران و مشاهداتش از صنایع و پیشرفت های اقتصادی كشورمان اشاره كرد و یادآورشد كه اقتصاد ایران توانمند و در حال پیشرفت است.

این مقام الجزایری افزود: من معتقدم كه ملت ایران ملتی كوشا و فعال است و این محدویت ها نمی تواند مانع تلاش و پیشرفت جمهوری اسلامی شود.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر در ادامه به دیدار و گفت و گوی اعضای گروه دوستی دو كشور در سال جاری اشاره كرد و گفت تلاش اعضای گروه دوستی دو كشور برای توسعه همكاری های اقتصادی قابل تقدیر است و امیدوارم كه این تلاش ها زمینه توسعه هرچه بیشتر همكاری های دو كشور را فراهم كند.

وی با بیان اینكه ملت و دولت ایران و الجزایر با یكدیگر دوست و برادر هستند افزود كه اراده مقامات دو كشور بر توسعه همكاری ها به ویژه در حوزه اقتصادی قابل تقدیر است.

نماینده مجلس الجزایر همكاری های افتصادی دو كشور را نیز در حال گسترش عنوان كرد و افزود : الجزایر آماده همكاری بیشتر در حوزه اقتصادی با ایران است.

این فعال سیاسی الجزایر در بخش دیگر این گفت وگو، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاباتی باشكوه ارزیابی كرد و گفت حضور مردم به ویژه بانوان ایرانی در این انتخابات بسیار چشمگیر و گسترده بوده است.

رییس الجزایری گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر برگزاری انتخابات شكوهمند كشورمان را به ملت ایران به ویژه بانوان ایرانی تبریك گفت.

رییس الجزایری گروه دوستی ایران و الجزایر همچنین كسب بالاترین آراء ورود به مجلس از سوی 'غلامعلی حداد عادل' نماینده مردم تهران و رییس ایرانی گروه دوستی پارلمانی ایران و الجزایر را به وی تبریك گفت.

خاورم ** 1200 **1446 **





:: برچسب‌ها: خام , آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: