فرمانده نیروی دریایی ارتش از متخصصان صنعت دفاعی تقدیر كرد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر ‌دریا‌دار ' حبیب الله سیاری‌' ‌در جمع كاركنان ستاد سازمان صنایع دریایی با اشاره به شكل‌ گیری پشتوانه اصلی نیروی مقتدر دریایی در صنایع، افزود:حضور در دریاهای آزاد بر‌اساس تدابیر و انتظارات مقام عظمای ولایت صورت می‌گیرد كه لازمه حضور مداوم و همیشگی در این عرصه ‌برخورداری از تجهیزات خاص‌ است.

امیر دریادار سیاری با تقدیر از تلاش متخصصان صنایع دریایی وزارت دفاع‌ در ساخت تجهیزات مورد نیاز نیروی دریایی ارتش برای حضور در آب‌های آزاد اظهار داشت: اگر نیروی دریایی ارتش توانسته در دورترین نقطه از آب‌های آزاد حضور یابد، به دلیل همتی است كه متخصصان صنعت دفاعی با ساخت تجهیزات مورد نیاز، ارتش را در انجام ماموریت‌های ابلاغی همراهی می‌كنند.

‌وی تلاش بیشتر متخصصان صنعت دفاعی به ویژه متخصصان سازمان صنایع ‌دریایی وزارت دفاع را در این عرصه خواستار شد و بر طراحی تجهیزات مورد نیاز بر‌اساس علم ‌روز تاكید كرد.

امیر دریادار سیاری در پایان ضمن ابراز امیدواری جهت دستیابی به نیروی دریایی كاربردی‌تر در سایه تدابیر و توجهات مقام معظم رهبری؛ از هوشمندی بیشتر طراحان و متخصصین در ساخت تجهیزات نظامی تشكر و قدردانی كرد.

سیام**1478*1580





:: برچسب‌ها: بریتانیا , گل , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: