خبرهای كوتاه ورزشی
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا طی مراسمی كه در باشگاه گلستان و با حضور مسئولان شركت پالایش و پخش آبادان برگزار شد از مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی شركت پالایش و پخش آبادان تجلیل شد.

در این مراسم از 'غدیر كریم نژاد' پیشكسوت گلف كشور به صورت ویژه تجلیل شد.

****مدیر تیم های پایه فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از سوی فدراسیون فوتبال كشور 'بهنام برزایی' بازیكن تیم نفت به تیم ملی جوانان دعوت شد.

'مهدی غفاری' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی جوانان ایران امروز در مراسم افتتاحیه ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف تیم بزرگسالان استقلال اهواز می رود.

وی اظهار داشت: برزایی روز گذشته خود را به كادر فنی تیم ملی جوانان در اهواز معرفی كرد و امروز در تركیب این تیم برابر استقلال اهواز قرار خواهد گرفت .

***اراك- سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت: استعدادهای ورزشكاران نوجوان كشور در رشته هندبال در حد مطلوب و رضایت بخش است .

'محسن طاهری' در حاشیه ششمین روز برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی هندبال نوجوانان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) اراك در گفت و گو با ایرنا افزود: با برگزاری اردوهای انتخابی، آمادگی و بازی های تداركاتی می توان تجربه و تاكتیك بازیكنان را افزایش داد.

وی ادامه داد: ورزشكاران نوجوان هندبال كشور به لحاظ فیزیكی دارای ساختار مناسبی هستند و می توانند با كشورهای آسیایی و اروپایی رقابت كنند اما باید به تغذیه مناسب این رده سنی بیشتر توجه شود.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان افزود: برگزاری اردوی های انتخابی و آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان در استان های مختلف موجب توسعه بیشتر این رشته در شهرستان ها و افزایش تجربه بازیكنان می شود.

طاهری بیان كرد: دومین اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان از بیستم اسفند ماه جاری به مدت یك هفته با حضور 40 ورزشكار در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) جریان دارد.

ك/3 7104





:: برچسب‌ها: پاریس , باغ وحش , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: