امام جمعه گنبد: مرحوم احمد خمینی چهره تاثیرگذار در استمرار انقلاب بود
نوشته شده توسط : lsdf

حجت الاسلام و المسلمین 'محمدحسین سبحانی' در خطبه های نماز جمعه این هفته گنبدكاووس افزود: مرحوم سید احمد خمینی یكی از معتمدین صدیق حضرت امام راحل بود و همواره در جهت استمرار و ثبات انقلاب اسلامی تلاش می كرد.

وی گفت: وی به واسطه اعتمادی كه حضرت امام خمینی(ره) نسبت به ایشان داشتند رابط بین مسوولان و معظم له بود و اخبار و گزارشهای مختلف جریان انقلاب، تحولات سیاسی و جنگ را بدون دخل و تصرف به اطلاع حضرت امام می رساند.

حجت الاسلام سبحانی با بیان اینكه مرحوم حاج احمدآقا یك فرد امین برای همه بود افزود: ایشان پس از ارتحال حضرت امام(ره) هر آنچه را كه پدربزرگوارشان در ارتباط با مقام معظم رهبری بیان فرموده بودند برای نمایندگان مجلس خبرگان بیان كرد.

امام جمعه گنبدكاووس همچنین گفت: مرحوم حاج سیداحمد پس از انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب توسط مجلس خبرگان، از ایشان حمایت كرد.

وی همچنین با تبریك سال نو افزود: دید و بازدیدهای سال نو یك سنت حسنه ای است كه بین مسلمانان رواج دارد و كاری نكنیم كه به هنگام انجام صله رحم حرمتها و شئونات اسلامی زیر پا گذاشته شود.

حجت الاسلام سبحانی همچنین خطاب به همه مردم گفت: در آستانه سال نو كسانی كه از توان مالی مناسبی برخوردار هستند با تهیه و اهدای پوشاك،كفش و... دل فرزندان كسانی را كه مشكلات مالی دارند شاد كنند.

622





:: برچسب‌ها: حیوانات , باغ وحش , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
امیرشیما در تاریخ : 1390/12/26/5 - - گفته است :
سسسسسسسسسسسسسسسسسلام دوست گلم وب عالی داری به وب ماهم یه سر بزن خوش حال میشیم

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1390/12/26/5 - - گفته است :
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: