سرمربی چلسی: مشكلی با دستوردادن جان تری ندارم
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روزنامه های انگلیسی، چهارشنبه شب پس از آنكه تری از زمین بیرون رفت و جای خود را به بازیكنی دیگر داد؛ با صدای بلند خطاب به بازیكنان نكات فنی را یادآوری می كرد در حالی كه دی ماتئو در كنار او ایستاده بود و با سكوت بازی را نظاره می كرد.

دی ماتئو در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت كه كاپیتان تیم او صرفا پیام رسانی می كرده است. او این ادعا كه بازیكنان ارشد چلسی بر تیم سلطه دارند را رد كرد و گفت: از اینكه لیدری چون تری را در اختیار دارم بسیار خوشحالم.

وی افزود: من از همه بازیكنان می خواهم كه مسئولیت پذیر باشند ، به یكدیگر كمك كنند و در انتقال نكات فنی مطرح شده برای هر بازی تلاش كنند،خواه در شروع بازی و خواه در میانه آن.

سرمربی چلسی گفت: آنچه كه تری انجام داد دقیقا همان كاری بود كه از همه بازیكنان خواسته شده است . ما بازیكنانی با كیفیت بازی عالی مانند میشل اسین ، پتر چك ، اشلی كول، دیوید لوییز كه همگی با تجربه هستند در اختیار داریم . هر مربی خواهان در اختیار گرفتن بازیكنان لیدر است و خوشبختانه ما چند نفر از این بازیكنان را در جمع خود داریم.

وی در جواب به این سوال كه آیا قصد دارد از تری برای تقویت كادر مربیگری تیم استفاده كند، گفت: فكر می كنم او برای این كار خیلی جوان است. او هنوز سال های زیادی برای بازی در زمین پیش رو دارد. توصیه من به همه بازیكنان فوتبال این است كه تا جایی كه می توانند به بازی در زمین ادامه دهند.

1553





:: برچسب‌ها: خانواده , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: