سرمربی فولاد خوزستان: گل مس مشكوك بود
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، ' مجید جلالی' در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم مس و فولاد از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال، افزود: برای تیمی كه 11 بازیكن را نداشت خیلی سخت بود در مقابل مس بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و ما آنقدر درتنگنا بودیم كه مجبور شدیم از بازیكن 17 ساله در خط دفاعی استفاده كنیم.

وی افزود: برای چنین تیمی هماهنگی بسیار دشوار است و زمان می برد تا بازیكنان جوان با جو بازی خو بگیرند.

وی اظهار داشت: ما استحقاق برنده شدن در این بازی را داشتیم اما شرایط به گونه ای رقم خورد كه این بازی با نتیجه مساوی یك بر یك تمام شود و من از اینكه در دو هفته پیاپی امتیازات را از دست می دهیم، نگرانم.

مربی فولاد خوزستان گفت: وزش شدید باد و شرایط جوی نیز در روند بازی تاثیر داشت و اجازه نداد تا دو تیم كارهای تاكتیكی خود را دنبال كنند و به همین دلیل از كیفیت بازی كاسته شد.

جلالی، ادامه داد: ما دو موقعیت صد درصد گل را داشتیم اما بازیكنان از این موقعیت ها استفاده نكردند و نتوانستند نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهند.

مربی فولاد خوزستان همچنین راجع به تغییرات فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه ای به فیفا تحویل دادیم كه در آن از فدراسیون به عنوان یك نهاد غیر دولتی نام برده شده اما در درون آن را دولتی حساب می كنیم.

وی ادامه داد: این نشان می دهد یك جای كار می لنگد و تا زمانی این بحث رفع نشود نمی توان راجع به آن صحبت روشنی انجام داد.ك/2

7438





:: برچسب‌ها: زن , موزه , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: