افراد ذكور ایرانی در ماه تولد، مشمول مقرارت نظام وظیفه می شوند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز یكشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'رحمان علیدوست' افزود: برابر قانون جدید، هر فرد ذكور ایرانی در ماهی كه طی آن ماه به سن هجده سال تمام می‌رسد مشمول مقررات خدمت وظیفه عمومی می‌باشد كه می‌بایست برای تعیین وضعیت مشمولیت خویش به دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه كند.

وی خاطر نشان كرد: به عنوان مثال مشمول متولد 15 خرداد 1373 از یك خرداد 91 وارد سن مشمولیت می شود.

معاون احضارو اعزام سازمان وظیفه عمومی، مهلت معرفی مشمولان با توجه به مدرك تحصیلی‌شان را اینگونه شرح داد: مشمولانی كه قبل از سن مشمولیت فارغ التحصیل شده، انصراف داده، ترك تحصیل كرده و یا اخراج شده، پس از رسیدن به سن 18سال تمام، حداكثر 6 ماه فرصت دارند تا وضعیت خدمتی خویش را مشخص كنند.

وی تصریح كرد: همچنین مشمولانی كه پس از ورود به سن مشمولیت (18سال تمام) فارغ التحصیل شده ، انصراف داده ، ترك تحصیل كرده و یا اخراج شده اند از تاریخ فراغت ،انصراف ، ترك تحصیل و یا اخراج حداكثر به مدت یكسال فرصت دارند تا وضعیت خدمتی خویش را مشخص كنند.

سرهنگ علیدوست افزود: مشمولانی كه از 22 اردیبهشت 90 به بعد در مقاطع دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند از تاریخ فراغت از تحصیل، یكسال مهلت دارند تا نسبت به معرفی خود اقدام كنند.

همچنین مشمولانی كه از تاریخ 22 تیرماه 90 به بعد از تحصیل در مقاطع دانشگاهی انصراف داده یا ترك تحصیل كرده و یا اخراج شده اند از تاریخ وقوع، یكسال مهلت دارند تاخود را برای رسیدگی به وضعیت مشمولیت به یكی از دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) ، معرفی كنند.

اجتمام** 1379*





:: برچسب‌ها: انگلستان , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: