حاشیه‌های دو عیدانه رییس جمهوری در نخستین ساعات از آغاز سال 1391
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی‌نژاد نخستین بازدید عیدانه خود در سال جدید را با حضور در مراسم جشن نوروز مددجویان كانون اصلاح و تربیت تهران آغاز كرد.

وی در حالی كه 2 ساعت از شروع سال جدید نگذشته بود، وارد این كانون در غرب تهران شد و ابتدا از سوی 'مرتضی بختیاری' وزیردادگستری مورد استقبال قرار گرفت و سپس از بخش‌های مختلف این كانون از جمله بخش علمی آموزشی، فنی و حرفه‌ای، كارگاه‌های الكترونیك، مكانیك و همچنین سالن‌های ورزشی بازدید كرد.

رییس جمهوری بعد از بازدید، با شركت در مراسم جشن نوروز مددجویان، عید نوروز را به آنها تبریك گفت.

در بدو ورود رییس جمهوری به كانون، تعدادی از مددجویان با اهدای دسته گل، عید نوروز را به وی تبریك گفتند.

در این مراسم جشن، تعدادی از مددجویان كانون به اجرای سرود و نمایش پرداختند. همچنین تعدادی از آنها به بیان مشكلاتی كه سبب شد سرانجام آنها به این مركز ختم شود، پرداختند و احمدی نژاد نیز از آنها دلجویی كرد.

مددجویان كانون برای رسیدگی به امورات خود، از طریق برگزاری انتخابات، اقدام به تعیین شهردار از میان مددجویان می‌كنند تا وی مشكلات و نیازهای آنها را به مسئولان كانون انتقال دهد.

شهردار كانون در مراسم جشن نوروز به عنوان نماینده مددجویان تقاضاهای آنها را همچون كمك به پرداخت دیه مددجویانی كه به دلیل ناتوانی مالی در این مركز به سر می‌برند، سرپوشیده كردن تنها استخر مركز و همچنین پرداخت وام برای ایجاد اشتغال و فعالیت مددجویانی كه بعد از فراگیری حرفه‌ در كانون به آغوش جامعه باز می‌گردند، مطرح كرد.

رییس جمهوری نیز در سخنان خود با اختصاص اعتبار از سوی نهاد ریاست جمهوری برای سرپوشیده كردن استخر كانون، پرداخت دیه همه مددجویان و ایجاد صندوقی در این مركز به منظور پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال به آنها موافقت كرد كه در این هنگام مددجویان با دست زدن از احمدی‌نژاد تشكر كردند.

** از پذیرایی كودكان بی‌سرپرست با آجیل تا گرفتن عكس و دادن عیدی

رییس جمهوری در دومین بازدید عیدانه خود، به دیدار كودكان بی‌سرپرست در مجتمع شبانه‌روزی خدمات بهزیستی آسیه در جنوب غربی تهران رفت.

وی در ابتدا بعد از ورود به این مجتمع، از یادمان شهدای بهزیستی (كودكانی بی‌سرپرستی كه در مراكز بهزیستی بزرگ شده و در دوران 8 سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند) دیدن كرد.

احمدی‌نژاد سپس با حضور در جمع كودكان بی‌سرپرست ، آنها را به آغوش كشید، نوازش كرد و با آنها عكس یادگاری انداخت.

وی سپس در فضای پاك و سرشار از معصومیت كودكانه این مجتمع، دختر و پسرهای حاضر در این مركز را مورد تفقد قرار داد و از آنها با آجیل و شكلات پذیرایی كرد و هدایایی را به تك تك كودكان اهدا كرد.

رییس جمهوری همچنین مورد استقبال كاركنان این مركز قرار گرفت و ضمن تبریك آغاز سال جدید از تلاش و زحمات آنان قدردانی كرد.

سیام*2023*1599





:: برچسب‌ها: نشان , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: