استاندار خراسان جنوبی: رسیدگی به محرومین از راهبردهای اساسی انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : lsdf

'قهرمان رشید' روز چهارشنبه در دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: شكر واقعی خداوند، خدمت عملی به مردم و كمك به همنوعان است كه در دین مبین اسلام بسیار مورد تاكید می باشد.

وی رسیدگی به مشكلات جانبازان و خانواده های شهدا را توفیقی الهی برشمرد و گفت: خانواده های شهدا و جانبازان همانگونه كه رهبر انقلاب فرموده اند چشم و چراغ این ملت و و لی نعمت همه ما هستند كه خدمت و كمك به آنان توفیقی الهی است.

او با بیان اینكه قبل از ورود اسلام به ایران نوروز وجود داشته است، یادآور شد: با ورود اسلام به ایران، نوروز نیز جهت های اسلامی و درستی به خود گرفت و برخی از رسوم آن تقویت شد.

استاندار خراسان جنوبی، صله رحم و كمك به هم نوعان را از دیگر سنت های حسنه عید نوروز دانست و افزود: در دین مبین اسلام این موضوعات به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.

رشید، نو شدن، نشاط و شادابی را از دیگر ویژگی های نوروز دانست و گفت: بر اساس جهان بینی توحیدی و اسلامی، انسان ها مكلف و موظفند به هم نوع خود كمك كنند چرا كه این امر علاوه براینكه سیره ائمه و پیامبران بوده، ریشه در وحی و تعالیم حیات بخش اسلامی نیز دارد.

587/665





:: برچسب‌ها: برلین , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: