مژده باد به شما جوانان برومند كه در تحصیل رضای پروردگار پیروزید
نوشته شده توسط : lsdf

بسم الله الرحمن الرحیم، 'انْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْكُمْ وَ یُثَبِّتْ اقْدامَكُمْ' (اي كساني كه ایمان آورده‏اید! اگر آیین خدا را یاري كنید، شما را یاري مي‏كند و گام هایتان را استوار مي‏دارد. سوره محمد، آیه 7) اخبار غرورآفرین جبهه‏هاي نبرد علیه قواي شیطاني را یكي پس از دیگري دریافت نمودم. قلم قاصر است كه احساسات خویش را ابراز كنم. به قواي مسلح اسلامي - كه خدایشان نصرت آخرین را نصیب فرماید - تبریك عرض مي‏كنم.

مبارك باد بر شما عزیزان افتخارآفرین، پیروزي بزرگي را كه با یاري ملائكة الله و نصرت ملكوت اعلي‏ نصیب اسلام و كشور عزیز ایران، كشور بقیة الله الاعظم - اروحنا له الفداء - نمودید.

رحمت واسعه خداوند بر آن مادران و پدراني كه شما شجاعان نبرد در میدان كارزار و مجاهدان با نفس در شب هاي نوراني را در دامن پاكشان تربیت نمودند.

مژده باد به شما جوانان برومند در تحصیل رضاي پروردگار كه از بالاترین سنگرهاي روحاني و جسماني ظاهري و باطني (است) پیروزید.

مبارك باد بر بقیة الله - ارواحنا له الفداء - وجود چنین رزمندگان ارزشمند و مجاهدان في سبیل اللَّه كه آبروي اسلام را حفظ و ملت ایران را روسپید و مجاهدان راه خدا را سرافراز نمودید. ملت بزرگ ایران و فرزندان اسلام به شما سلحشوران افتخار مي‏كنند. آفرین بر شما كه میهن خود را بر بال ملائكة اللَّه نشاندید و در میان ملل جهان سرافراز نمودید.

مبارك باد بر ملت، چنین جوانان رزمنده‏اي و بر شما چنین ملت قدرداني كه به مجرد فتح و پیروزي توسط رزمندگان به دعا و شادي‏ برخاستند.

این جانب از دور دست و بازوي قدرتمند شما را كه دست خداوند بالاي آن است مي‏بوسم و بر این بوسه افتخار مي‏كنم. شما دین خود را به اسلام عزیز و میهن شریف ادا كردید و طمع ابرقدرت ها و مزدوران آنان را از كشور خود بریدید و سخاوتمندانه در راه شرف و عزت اسلام جهاد كردید. 'یا لَیْتَني‏ كُنْتُ مَعَكُمْ فَافُوزَ فَوْزاً عَظیماً'؛(ای كاش من هم با شما بودم و به رستگاری بزرگ نائل می شدم. فرازی از زیارت امام حسین علیه السلام)

** پیام امام خمینی(ره) به ملت ایران و رزمندگان اسلام در دوم فروردین سال 1361

فراهنگ ** 1003 **1071





:: برچسب‌ها: فرانسه , سان فرانسیسکو , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: