معاون راهداری مازندران : جریان تردد عادی در جاده هراز از سر گرفته شد
نوشته شده توسط : lsdf

' عباسعلی نجفی ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری ، گفت : با توجه به تراكم ترافیك در این محور مواصلاتی ، نیروهای های راهداری با تمام توان تلاش كردند تا این جاده در اسرع وقت بازگشایی شده و عبور و مرور در آن جریان یابد .

وی اظهار داشت : حجم بالای ریزش سنگ از كوه در منطقه سیاه بیشه وافع در كیلومتر 40 جاده هراز موجب شد تا عملیات پاكسازی و تخلیه سنگ از این منطقه ، قدری به طول بكشد .

نجفی تاكید كرد : این جاده پرتردد شامگاه سه شنبه بر اثر ریزش سنگ از كوه مسدود شد و امكان تردد در این محور مواصلاتی امكان پذیر نبود .

معاون راهداری راه و ترابری مازندران از رانش راه در جاده كیاسر به دامغان خبر داد و گفت : بخشی از ایم جاده واقع در قبل از شهر كیاسر دچار رانش شده كه نیروهای راهدارای در تلاش هستند این مشكل را برطرف كنند .

وی اظهار داشت : راهداران در تلاش هستند با ایجاد راه جایگرین امكان تردد عادی و روان را در این منطقه فراهم كنند تا مسافران نوروزی با كمترین مشكل از این مسیر عبور كنند .

نجفی ، تردد كامیون را تا اطلاع ثانوی از این جاده ممنوع اعلام كرد و گفت : این اقدام به منظور جلوگیری از رانش بیشتر این جاده صورت گرفته است . ك/3

519/402





:: برچسب‌ها: بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: