نیروی انتظامی برای حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی عزمی راسخ دارد
نوشته شده توسط : lsdf

سردار اسماعیل احمدی مقدم در رزمایش اقتدار نیروی انتظامی كه صبح روز چهارشنبه در میدان آزادی تهران برگزار شد؛ با تقدیر از تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی به منظور برقراری نظم در ایام نورز افزود: این مجاهدت ها به طور حتم از نظر خداوند متعال و مردم پنهان نیست و اجری دنیوی و اخروی خواهد داشت.

وی یادآور شد: خدمت به مردم بالاترین عبادت ها است و كاری كه ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم در ایام نوروز پیش رو دارند با دشواری های بسیاری همراه است.

فرمانده كل نیروی انتظامی خطاب به نیروهای حاضر در رزمایش اقتدار نیروی انتظامی گفت كه سختی و دشواری موجب افزایش فضیلت این خدمات خواهد شد.

احمدی مقدم همچنین از مجاهدت های خانواده ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی كه در ایام نوروز فرزندان، پدران و همسران خود را در كنارشان نمی بینند تقدیر كرد و گفت: این مجاهدت ها به منظور ایجاد آرامش برای ده ها میلیون نفر از مردم در ایام نوروز انجام می شود.

احمدی مقدم ، نامیده شدن سال 91 به عنوان سال 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' از سوی رهبر معظم انقلاب را اتفاقی فرخنده دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی فعالیت خود را برای تحقق این مهم از سال های گذشته آغاز كرده و تلاش ما بر این است در عرصه نرم افزاری و سخت افزاری، از توانمندهای نیروهای داخلی استفاده كنیم.

وی ادامه داد: این برای ما افتخاری نیست كه از ابزار و اتومبیل های خارجی در برقراری نظم استفاده كنیم و امیدواریم با حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از ابزار داخلی در این راه افتخار كنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تصریح كرد كه نیروی انتظامی به منظور تحقق شعار 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی به منظور برقراری نظم، در عرصه مبارزه با قاچاق كالا و ارز نیز حضوری جدی خواهد داشت.

احمدی مقدم تاكید كرد: در حقیقت وظیفه دوم ما مبارزه با اقتصاد غیرقانونی به منظور حمایت از تولید ملی است و نیروی انتظامی در این صحنه حضوری مقتدرانه خواهد داشت.

وی با اشاره به سخت گیری های نیروی انتظامی در استاندارد ساختن خودروها در كشور گفت: این سخت گیری ها در نهایت به سود خودروسازان بوده و موجب ارتقای كیفی تولیدات ملی و كاهش فاصله ما با دیگر كشورها در این عرصه می شود.

احمدی مقدم گفت: با تحقق شعار 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی'، دندان طمع غرب خرد می شود.

وی ادامه داد: كشورهای غربی با استفاده از رسانه های خود تلاش می كنند نقاط ضعف خود را پوشانده و نقاط قدرت ایران را ضعیف جلوه دهند اما مردم ما متوجه این امر هستند و ملت ما هر روز نسبت به این مهم آگاه تر می‌شوند.

فرمانده كل نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به افزایش 10 درصدی حقوق نیروی انسانی و كاركنان نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه هیچ معوقه ای از حقوق كاركنان و نیروهای انسانی باقی نمانده و این خود یك ركورد برای ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است كه برای همه افراد فعال در نیروی انتظامی درآمد دومی را از طریق سود حاصل از سهام ایجاد كنیم.

احمدی مقدم در ادامه از تاسیس 12 هزار واحد مسكونی برای پرسنل نیروی انتظامی در 4 سال آینده در سراسر كشور خبر داد و تاكید كرد كه حدود یك هزار واحد از این تعداد در شهر تهران احداث می شود.

وی همچنین تامین حقوق كاركنان و پرسنل نیروی انتظامی را مهمترین اولویت نیروی انتظامی در تامین رفاه كاركنان دانست.

فرمانده كل نیروی انتظامی افزایش امنیت اجتماعی، بهبود وضعیت ترافیكی و در عین حال افزایش تجهیزات الكترونیكی را از جمله اقدامات قابل تامل این نیرو دانست و تاكید كرد كه با توجه به افزایش روز افزون خودرو در شهر تهران، حفظ شرایط ترافیك كنونی كار بزرگی است.

احمدی مقدم همچنین با اشاره به كمك های شهرداری تهران در راستای گسترش وسایل حمل و نقل عمومی اظهار امیدواری كرد با افزایش روز افزون حمل و نقل عمومی، گرایش مردم به سوی استفاده از این نوع وسایل بیش از گذشته شود.

فراهنگ**1983**1588





:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: