20 میلیارد ریال برای ارایه خدمات اجتماعی به نیازمندان جمع آوری شد
نوشته شده توسط : lsdf

' فرحناز رافع 'روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این طرح در سال 90 برای سومین سال متوالی در شعب جمعیت های هلال احمر سراسر كشور و خانه های داوطلب به اجرا در آمد.

وی توضیح داد در روزهای 22 بهمن تا 28 اسفند 90،اعضای فعال و داوطلب سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر كمك های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست ایران اسلامی برای ارایه به نیازمندان جامعه را جمع آوری كردند.

رافع اقلام جمع آوری شده از سوی داوطلبان هلال احمر را در اجرای سومین مرحله طرح ملی فرشتگان رحمت شامل البسه نو، پتو، كیف، كفش، مواد بهداشتی، شوینده و مواد غذایی سالم و تازه شامل برنج، روغن، حبوبات، كنسرو، آجیل و شیرینی بسته بندی شده اعلام كرد.

این مقام مسوول در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: طرح ملی فرشتگان رحمت از طریق جمع آوری كمك های مردمی و داوطلبان خیر و نیكوكار با هدف كمك به هم نوعان و كاهش آلام نیازمندان اجرا شده است.

وی اظهار داشت:این طرح با توزیع بسته های عیدانه بین زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست مناطق محروم، روستاها و خانواده های نیازمند از 22 بهمن جاری در سراسر كشور آغاز شده است.

رافع، با بیان اینكه بیشتر خانوارهای محروم و كم برخوردار در این طرح زیر پوشش هیچ نهادی از جمله كمیته امداد امام‌‌خمینی (ره) و بهزیستی نبودند، افزود:در این طرح افراد و خانواده های محروم و مستحقی كه در نوبت زیر پوشش قرار گرفتن سازمان ها و نهادهای حمایت گرند از سوی داوطلبان هلال احمر شناسایی شده و به آنان كمك می شود.

وی ارزش هر بسته عیدانه را حداكثر یك میلیون و 500 هزار ریال بیان كرد و گفت: در سال جاری در استان تهران، 12 هزار بسته عیدانه بین خانوارهای نیازمند و كم برخوردار جامعه توزیع خواهد شد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر كشور همچنین یادآور شد: این سازمان برای ایجاد حس نوع دوستی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه در هر جا كه نیاز به كمك باشد، آماده خدمت و انجام فعالیت های بشر دوستانه است.

وی با قدردانی از همه افراد نیكوكار از آنان خواست تا با عضویت در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بتوانند به صورت گسترده تر در كارهای انسان دوستانه مشاركت كنند و شادی را به خانه افراد نیازمند و مستحق ببرند.

رافع وظیفه اصلی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر را ارایه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه به افراد كم برخوردار و محروم جامعه بیان كرد و ادامه داد:زمانی كه حادثه ای رخ نداده باشد این سازمان در جهت تسكین آلام بشری طرح های مختلفی را به منظور كمك به نیازمندان و محرومان جامعه طراحی می كند.

اجتمام**7029**1572





:: برچسب‌ها: بچه ها , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: