فیلم زندگی خصوصی مغایرتی با مبانی اسلامی ندارد
نوشته شده توسط : lsdf

حسین فرحبخش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: صحبت درباره فیلم زندگی خصوصی باید بر اساس عدالت و تقوا باشد و این اثر مغایرتی با مبانی اسلامی ندارد.

وی یادآور شد:این اثر سینمایی براساس قوانین جمهوری اسلامی پروانه ساخت و نمایش گرفته و وزارت ارشاد این اثر را برای نمایش عمومی مجاز دانسته است.

این كارگردان سینما تصریح كرد: همانگونه كه مقام معظم رهبری فرمودند همه ما باید به قانون التزام داشته باشیم و نباید با بی عدالتی درباره هر پدیده ای سخن بگوییم.

فرحبخش تاكید كرد: متاسفانه بسیاری از منتقدان فیلم سینمایی زندگی خصوصی این اثر سینمایی را ندیده اند و درباره این فیلم به ناحق قضاوت می كنند.

وی ادامه داد: محوریت كار ما در سینما قانون جمهوری اسلامی است. این قانون به فیلم سینمایی زندگی خصوصی پروانه نمایش داده و ده ها نفر از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این اثر سینمایی را دیده و تایید كرده اند.

این كارگردان سینما خواستار اظهار نظر منصفانه و كارشناسی شده درباره فیلم زندگی خصوصی شد و از اینكه برخی بدون اطلاعات دقیق از این اثر انتقاد می كنند اظهار تاسف كرد.

كارگردان فیلم سینمایی زندگی خصوصی درباره محتوای این اثر سینمایی گفت: فیلم زندگی خصوصی نشان می دهد انسان های افراطی در زمان های مختلف جلوی پیشرفت كشور را گرفته اند و تلاش ما بر این بود تا این مهم در فیلم زندگی خصوصی به تصویر كشیده شود.

فرحبخش ادامه داد: مردم از فیلم سینمایی زندگی خصوصی استقبال خوبی داشته اند و این نشان از اقبال عمومی مردم به این اثر سینمایی دارد.

وی تصریح كرد: برخی تلاش می كنند با جبهه گیری دربرابر فیلم سینمایی زندگی خصوصی برخی تصمیمات قانونی دولت را زیر سووال ببرند و نباید در برابر این فشارها اعتنایی داشت.

فیلم سینمایی زندگی خصوصی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش مسابقه به نمایش در آمد و از 25 اسفندماه سال 1390 در گروه سینمایی قدس به اكران عمومی رسید.

هانیه توسلی، فرهاد اصلانی، لعیا زنگنه و امیر آقایی از جمله بازیگران فیلم سینمایی زندگی خصوصی هستند.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: