توافقنامه همكاری كنفدراسیون فوتبال آسیا و نایب رییس فیفا
نوشته شده توسط : lsdf

شاهزاده بن علی رییس یك تشكیلات غیردولتی به نام ' پروژه توسعه فوتبال درآسیا' است كه قرار است در زمینه گسترش این رشته میان جوانان و زنان آسیایی با كنفدراسیون فوتبال همكاری كند.

به گزارش روز شنبه سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا، مقر ' پروژه توسعه فوتبال آسیا' در امان مركز اردن است و هدف از آن كمك به تیم های ملی آسیایی و اتحادیه های منطقه ای است.

طبق این توافقنامه همكاری؛ دو طرف در زمینه توسعه فوتبال در میان جوانان و زنان سرمایه گذاری خواهند كرد و دیدارها و تورنمنت هایی را برنامه ریزی می كنند.

جیلونگ از امضای این توافقنامه ابراز خرسندی كرد و گفت كه این آغاز راهی طولانی برای كمك به اتحادیه های عضو كنفدراسیون فوتبال آسیا است.

وی خاطرنشان كرد: هنگامی كه پیشنهاد این همكاری در كمیته اجرایی كنفدراسیون فوتبال آ سیا مطرح شد بسیاری از اعضا از آن استقبال و آن را تصویب كردند. این نشان می دهد كه پروژه مذكورتا چه حد در آسیا زمینه كار دارد و می تواند روی كمك فدراسیون های فوتبال این منطقه در پیشبرد اهدافش حساب كند.

سرپرست كنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از شاهزاده علی بن حسین به خاطر راه اندازی یك سازمان غیردولتی برای كمك به كشورهای آسیایی و افزایش تعداد تورنمنت ها و بازی های فوتبال در این قاره سپاسگزاری كرد.

شاهزاده بن علی هم گفت كه در نخستین گام همكاری دو طرف، میزگردهایی و همایش هایی برای گردآوری نظرات و دیدگاه های متفاوت در زمینه توسعه فوتبال در آسیا برگزار خواهد شد.

نخستین برنامه پروژه توسعه فوتبال در آسیا در شهر 'كالامبا' در فیلیپین به طور آزمایشی (پایلوت) اجرا شد. در این برنامه جشنواره فوتبال با حضور بیش از هزار دختر و پسر فوتبالیست برگزار شد.

1553





:: برچسب‌ها: استرالیا , بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: