سرمربی تیم ملی تنیس ایران: رقابتهای تركیه محل مناسبی برای كسب تجربه ملی پوشان است
نوشته شده توسط : lsdf

'مصطفی صالح' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت: با توجه به حضور اندك تیم ملی تنیس ایران در رقابت های بین المللی، شركت در مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز تركیه كه در دو هفته برگزار می شود، فرصت مناسبی برای كسب تجربه بازیكنان كشورمان به شمار می رود.

صالح با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی تنیس ایران اظهار داشت: برخی از ملی پوشان تنیس ایران نخستین حضور خود را در چنین مسابقاتی تجربه می كنند، بدون تردید هر چقدر بتوانیم در این مسابقات شركت كنیم، هراس بازیكنان كشورمان از روبه رو شدن با حریفان خارجی كمتر خواهد شد.

وی، تشكیل اردوی تیم ملی تنیس ایران در شهر 'آنتالیا'ی تركیه

پیش از شركت این تیم در مسابقات تنیس جام دیویس گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه را كه قرار است اردیبهشت ماه در تهران برگزار شود، مثبت ارزیابی كرد و گفت: بازیكنان تیم ملی تنیس

كشورمان پیش از شركت در این مسابقات، نیاز به حضور در یك رویداد بین المللی را داشتند و به نظر من آنان تا كنون به نتایج خوبی نیز دست یافته اند.

صالح در ادامه اظهار داشت: با پایان گرفتن این مسابقات، روز پنجشنبه به تهران باز خواهیم گشت و تمرینات خود را برای شركت در این مسابقه ها از سر خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران با ابراز امیدواری برای صعود تیم كشورمان به رقابت های گروه دوم مسابقه های جام دیویس در منطقه آسیا و اقیانوسیه گفت: ما با امید برای صعود از این گروه در رقابت های تهران شركت خواهیم كرد ولی پیش از مسابقات نیاز است از حریفان خود شناخت پیدا كنیم.

تیم ملی تنیس ایران اردوی آمادگی خود را از 10 روز پیش با چهار تنیسور به نام های شاهین خالدان، محسن حسین زاده، كیانوش سوری و مرتضی معظم در شهر 'آنتالیا'ی تركیه دایر كرده است.

این تیم به سرپرستی فرشاد صفتی و هدایت مصطفی صالح ضمن انجام تمرین های گوناگون در رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز تركیه نیز شركت كرده است.

ملی پوشان كشورمان خود را برای شركت در مسابقات تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه كه اردیبهشت ماه با شركت تیم های ایران، قرقیزستان، مالزی، عمان، سوریه، ویتنام، بنگلادش و كویت در تهران برگزار می شود، آماده می كنند.

تیم های اول و دوم این مسابقات به رقابت های تنیس جام دیویس گروه دوم منطقه آسیا و اقیانوسیه صعود خواهند كرد.

خاورم ** 230 ** 1446 **

1589





:: برچسب‌ها: سفر , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: