'قلاده های طلا' انسجام و وحدت ملی را به تصویر كشیده است
نوشته شده توسط : lsdf

'حسین سلطان محمدی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد فیلم 'قلاده های طلا' افزود:‌ تم اصلی فیلم نشان می دهد، افرادی كه در انتخابات سال 88 شركت كردند، عنوان واحدی به نام ملت ایران دارند و اگر دشمن مشتركی پدیدار شود آنها به مقابله با او می پردازند.

وی با بیان آنكه 'قلاده های طلا' نگاهی وحدت طلبانه به جامعه دارد، گفت: در این فیلم تلاش شده تا پلان ها وحدت موضوعی خود را از دست ندهند.

این نویسنده و منتقد سینما، نگرش خود را به این اثر مثبت ارزیابی كرد و گفت: فیلم سینمایی 'قلاده های طلا' به عنوان یك رسانه در انتقال پیام مبنی بر حفظ و انسجام وحدت ملی خوب حركت كرده است.

سلطان محمدی با بیان آنكه تیزرهای پخش شده 'قلاده های طلا' بیشتر تظاهرات را نشان می دهد، افزود: بهتر بود نگرش اصلی فیلم یعنی اتحاد و اصل با یكدیگر بودن در اولوبت قرار می گرفت نه آنكه صرفا بر عنصر حادثه و اغتشاش تاكید شود.

سلطان محمدی خاطرنشان كرد: نمایش و تاكید بر اصل وحدت در تیزرهای تبلیغاتی 'قلاده های طلا' می توانست در فروش بیشتر این فیلم در ایام نوروزی تاثیرگذار باشد.

فیلم سینمایی 'قلاده های طلا' به كارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه كنندگی محمد خزاعی كه در جدول اكران نوروزی سینماهای كشور قرار دارد، به حوادث پس از انتخابات سال 88 می پردازد.

در 'قلاده های طلا' كه سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمایی ایران نام گرفته، بازیگرانی از جمله محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و حمیدرضا پگاه نقش آفرینی می كنند.

فراهنگ ** 1630 ** 1071





:: برچسب‌ها: سفید , شهری , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: