مردم پاكستان تعرض دشمنان اسلام به شیعیان این كشور را محكوم كردند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا , در این گردهمایی كه به همت مجلس وحدت مسلمین پاكستان برگزار شد , سخنرانان ضمن انتقاد از بی توجهی نیروهای امنیتی از قتلهای پی در پی و هدفمند شیعیان از دولت خواستند تا در جهت شناسایی , بازداشت و محاكمه عناصر شرور و گروههای خرابكار اقدامات لازم را بعمل آورند.

در این تجمع بیش از 25 هزار نفر شیعیان شركت داشتند كه نسبت به كشتار شیعیان در ایالات بلوچستان , گلگیت بلتستان , خیبر پختونخوا , سند و شهر اسلام آباد و نیز در مخالفت با حضور نیروهای خارجی و ایادی آنها در منطقه و پاكستان اعتراض كردند.

این گردهمایی تحت تدابیر شدید امنیتی نیروهای پلیس و با همكاری نیروهای خصوصی امنیتی گروههای شیعه برگزار شد.

علامه 'راجا ناصر عباس جعفری' دبیركل مجلس وحدت مسلمین پاكستان در این گردهمایی با قدردانی از شركت كنندگانی كه از سراسر كشور به كراچی آمده بودند گفت : شیعه و سنی برادر هستند و دشمن آنها مشترك است , استكبار جهانی بویژه آمریكا در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان پاكستان بیشترین نقش و تلاش را دارد.

وی افزود: دشمنان اسلام امروز در پاكستان از اختلاف بین گروهها سوء استفاده كرده و قصد ضربه وارد كردن به اصل دین و مسلمانان را دارند.

جعفری تاكید كرد: اتحاد مسلمانان در پاكستان می تواند تمامی توطئه های استكبار جهانی بویژه آمریكا و همپیمانانش علیه اسلام و امت اسلامی را خنثی كند.

دبیركل مجلس وحدت مسلمین پاكستان از دولت این كشور خواست تا اقدامات بیشتری در خصوص تامین امنیت جانی شیعیان ترتیب دهد و عاملین جنایت و سوء قصد كنندگان به شیعیان را شناسایی و به سزای اعمال ننگین شان برسانند.

همچنین علامه سید 'حسن ظفر نقوی' از اعضای ارشد مجلس وحدت مسلمین پاكستان در این تجمع با انتقاد از عملكرد نیروهای امنیتی در خصوص تامین امنیت جانی شیعیان گفت : نیروهای امنیتی و مقامات دولتی باید برای جلوگیری از ادامه تعرضات به جامعه شیعیان برنامه ریزی كنند.

وی افزود: تنها محكومیت و صدور بیانیه در راستای جلوگیری از اقدامات خصمانه دشمنان اسلام علیه مردم و شیعیان از سوی دولت كافی نیست باید با عوامل این جنایات بشدت برخورد شود .

همچنین علامه 'محمد امین شهیدی' معاون دبیركل مجلس وحدت مسلمین در این مراسم با قدردانی از حضور گروههای اسلامی و شیعیان پاكستان گفت : حضور یكپارچه مردم و اتحاد بین گروههای اسلامی در پاكستان اجازه توطئه دشمنان را سلب می كند.

وی افزود: مردم مسلمان پاكستان هیچ اختلاف دینی با یكدیگر ندارند و این دشمنان اسلام هستند كه با ایجاد تفرقه سعی در جدایی گروههای دینی مختلف در پاكستان دارند.

امین شهیدی با تاكید براینكه قوانین اسلام و دستورات اهل بیت نشات گرفته از آیات قران مجید و احادیث پیامبر گرامی اسلام است گفت : شیعه و سنی با یكدیگر برادر و متحد هستند, دشمنان می دانند برای ایجاد اختلاف در بین گروههای اسلامی در پاكستان تا زمانی كه اتحاد بین مسلمانان پا برجا باشد آنها شكست خواهند خورد.

شماری از اعضای مجلس وحدت مسلمین پاكستان نیز در سخنان خود ضمن اعلام حمایت از خانواده قربانیان و محكوم كردن جنایات علیه شیعیان در این كشور گفتند: دولت باید برای پایان دادن به تعرض به شیعیان در پاكستان تلاش كند.

همچنین در این گردهمایی تعدادی از بانوان پاكستانی پارچه نوشته هایی در محكومیت كشتار شیعیان و نقش دشمنان اسلام از جمله آمریكا و گروههای جاسوسی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان در این كشور را با خود داشتند، مشاهده می شد.

شماری از دانش آموزان و دانشجویان مسلمان پاكستانی شركت كننده در این گردهمایی نیز تصاویری از امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را در دست داشتند.

آساق ** 1095**2047*





:: برچسب‌ها: مدل , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: