تقویت تولیدات ملی موجب بی اثر شدن توطئه های دشمنان می شود
نوشته شده توسط : lsdf

' هادی مقدسی' روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جهاد اقتصادی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی یكی از سنگرهای مهم مقاومت در برابر دشمنان است كه موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی در جامعه خواهد شد.

وی اظهار داشت: لازمه افزایش تولید ملی حمایت ملی است و تا زمانی كه مردم از تولیدات داخلی حمایت نكنند تولید ملی نخواهیم داشت.

وی افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب در ادامه تدابیر ایشان در سال گذشته و نامگذاری سال 90 با نام جهاد اقتصادی بود و انتظار می رود با تدابیر و اتحاد و انسجام بین قوا و حمایت همه مسوولان این شعار عملیاتی و در پایان سال شاهد تحول مهم اقتصادی در كشور باشیم.

نماینده مردم بروجرد افزود: فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در جامعه بایستی نهادینه شود و مردم كالاهای ایرانی را بخرند و از خرید كالاهای خارجی صرف نظر كنند.

وی با قدردانی از نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی خاطر نشان كرد: با این موضوع مهم نباید شعاری برخورد شود بلكه باید با بسیج همه امكانات و نیروها این شعار محقق واجرایی شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب برنامه های دشمنان در سال جدید به بن بست خواهد رسید و تلاش و كوشش همه آحاد ملت و مسوولان به خنثی كردن توطئه های دشمنان كمك خواهد كرد.

542/7190/634





:: برچسب‌ها: خانواده , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: