دالگلیش: فلسفه فوتبال لیورپول باید تغییر كند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش گاردین، پس از سرمایه گذاری های سنگین در فصل تابستان انتظار می رفت لیورپول یكی از رقبای جدی برای قهرمانی لیگ برتر باشد ولی شكست خانگی در مقابل ویگان و نیز شكست های قبلی ازجمله برابر تیم قعرجدولی كویینز پارك رنجرزآنها را به رده هفتم جدول رساند و فاصله این تیم با رده چهارم به 13 امتیاز رسید.

اكنون سرمربی این تیم كه انتقادها را متوجه خود می بیند؛ می گوید دلیل این شكست ها افت تیم پس از پیروزی درجام اتحادیه و نیز رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی است.

وی گفت: این انتقادها شگفت آور است. نمی گویم در برابر كویینز پارك رنجرز و یا ویگان خوب بازی كردیم ولی باید شرایط تیم را هم در نظر گرفت. سه بازی در شش روز برای هر تیمی سنگین است.

دالگلیش افزود: ما برای پیروزی در دیدارهای لیگ دچارمشكل شده ایم. باید درباره خودمان مطالعه كنیم. شاید لازم نباشد بیش از این فوتبال زیبا بازی كنیم.

سرمربی لیورپول درپاسخ به این سوال كه آیا سبك بازی این تیم تغییر خواهد كرد؛ بدون اشاره به جزییات گفت: ممكن است مجبور شویم فلسفه فوتبال خود را قدری تغییر دهیم.

شكست روز شنبه نخستین باخت لیورپول در خانه برابر تیم ویگان بود. تلفن هایی كه به شبكه های رادیویی و تلویزیونی می شود و نیز اظهارنظر ها در شبكه های اجتماعی نشان می دهد كه تعداد قابل ملاحظه ای از هواداران لیورپول ایمانشان را به سرمربی اسطوره ای این تیم از دست داده اند.

دالگلیش در واكنش به انتقادها پیروزی در رقابت های جام اتحادیه را مثال می زند و آن را دلیلی بر پیشرفت این تیم می داند ولی ' تام ورنر' رییس باشگاه لیورپول مشخص كرده است كه برای او و ' جان هنری' مالك بخش عمده سهام باشگاه پیروزی در لیگ برتر و كسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در اولویت است.

قضاوت های دالگلیش در موارد زیادی زیر سوال رفته است. از جمله آنها می توان به دفاع سرسختانه او از ' لوییس سوارز' اشاره كرد كه به وجهه باشگاه لطمه زیادی زد و در یك مورد دیگر نیز به دلیل سوءتفاهمی كه از صحبت هایش در یك مصاحبه تلویزیونی در پی شكست از منچستریونایتد شده بود ناگزیر ازعذرخواهی شد.

وی در پاسخ به انتقادها از عملكرد برخی بازیكنان تیم گفت: اراده پیروزی در بدنه تیم وجود دارد ولی باید به هر بازی به تنهایی نگاه كرد و دلایل شكست و پیروزی در آنها را به طور جداگانه تحلیل كرد. اگر بخواهیم موفق شویم باید حق انتخاب زیادی در مورد بازیكنان داشته باشیم آن هم با وجود برنامه فشرده مسابقات و خستگی بازیكنان؛ اما واقعیت این است كه حق انتخاب زیادی نداریم.

1553





:: برچسب‌ها: سگ , توکیو , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: