ركوردگیری از ملی پوشان وزنه برداری روز 16 فروردین انجام می شود
نوشته شده توسط : lsdf

سرمربی تیم های ملی وزنه برداری ایران روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : در پایان این ركوردگیری، یك یا دو وزنه بردار از جمع ملی پوشان كنار می روند.

كوروش باقری درباره روند تمرینات آماده سازی ملی پوشان وزنه برداری افزود : تمرینات اردونشینان تا روز سه شنبه هفته جاری با فشار كمی دنبال می شود اما از روزچهارشنبه روند تمرینات سنگین خواهد شد.

وی ادامه داد : فشار تمرینات از روز یكشنبه هفته آینده كاسته خواهد شد تا اردونشینان بتوانند خود را برای ركوردگیری روز شانزدهم فروردین ماه جاری آماده كنند.

باقری درباره وضعیت وزنه برداران حاضر در دسته 69 كیلوگرم گفت: مرتضی رضاییان، سجاد بهروزی و سید مهدی پانزوان رقابت نزدیكی را در اردو برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند اما در نهایت دو نفر می توانند به عضویت تیم ملی در آیند.

ملی پوشان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا كه در روزهای دوم تا دهم اردیبهشت ماه امسال در شهر یونگ تانگ كره جنوبی برگزار می شود، آماده می كنند.

همچنین وزنه برداران جوان كشورمان در روزهای 20 تا 30 اردیبهشت ماه آینده در سی و هشتمین دوره پیكارهای وزنه برداری جوانان جهان در گواتمالا شركت خواهند كرد.

9122**1440





:: برچسب‌ها: تصویر , وابسته به تکزاس , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: