آمادگی پرداخت غرامت را به تهیه كنندگان ' گشت ارشاد' و'خصوصی' داریم
نوشته شده توسط : lsdf

'سید هادی منبتی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در واكنش به سخنان

سخنگوی شورای صنفی نمایش مبنی بر پرداخت جریمه به تهیه كنندگان فیلم‌های 'گشت ارشاد' و 'خصوصی' از سوی حوزه هنری و شهرداری تهران كه بدون مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به توقف نمایش این دو فیلم كرده اند؛ گفت: توقف اكران این فیلمها بدلیل واكنشهای مردم متدین بوده است.

وی با توضیح اینكه بر اساس قراردادی كه با دفاتر پخش داریم مدت اكران فیلم‌ها مشخص شده است گفت: اگر قبل از این مدت فیلم‌ها از اكران برداشته شود و شكایتی صورت گیرد برابر موازین و قوانین ملزم به پرداخت خسارت خواهیم بود.

منبتی با تاكید بر اینكه در بندهای قرارداد مدت اكران مشخص شده است در مورد میزان پرداخت خسارت گفت: مورد مشابهی نبوده كه بتوانیم میزان خسارت را تخمین بزنیم.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: این دو فیلم از امروز-دوشنبه- از اكران برداشته شده است اما سه فیلم دیگر یعنی 'فیتیله و ماه پیشونی ' ، 'قلاده های طلا' و 'انتهای خیابان هشتم ' در پردیس‌های سینمایی در حال اكران است.

وی در مورد زمان اكران دو فیلم 'بوسیدن روی ماه' و 'نارنجی پوش' به عنوان فیلم‌های جایگزین گفت: در صورت آمادگی دفاتر پخش و رساندن كپی این فیلمها و همچنین تبلیغات محیطی به سرعت آنها را اكران خواهیم كرد.

منبتی از اكران فیلم‌های سه بعدی از امروز در ایوان شمس خبر داد و گفت : مقدمات كار برای اكران 4 فیلم خارجی از جمله حریم ، هوگو كه در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده در سینمای آزادی نیز فراهم شده است.

اكران دو فیلم 'گشت ارشاد' ساخته سعید سهیلی و ' خصوصی' اثری از محمدحسین فرحبخش طی روزهای گذشته، واكنش هایی را بدنبال داشت و در پی آن نمایش این دو اثر در چند شهر از جمله تهران متوقف شده است.

فراهنگ **1630**1588





:: برچسب‌ها: مردم , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: