ملی پوشان واترپلو كشورمان تیم قدرتمند ازبكستان را درهم كوبیدند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون شنا ، در سومین روز از مسابقات واترپلو كاپ آسیا در كویت ، تیم ملی واترپلو كشورمان دوشنبه شب در دیداری سخت و نفس گیر موفق شد با نتیجه 12 بر 7 تیم مدعی ازبكستان و یكی از تیم های مطرح آسیا را مغلوب كند تا به دومین پیروزی پیاپی خود در این رقابتها دست یابد.

ملی پوشان واترپلو ایران در این مسابقه با اجرای برنامه های تاكتیكی 'رومان پولاچیك' سرمربی اسلواك تیم ملی كشورمان بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و با وجود اینكه بدون بازیهای تداركاتی گام به این تورنمنت دشوار گذاشته بودند اما توانستند با تكیه بر تجربه و جنگندگی بازیكنان خود حریف مطرح ازبكستانی را با شكستی سنگین بدرقه كنند تا در مسیر شكل گیری تیمی جوان و آینده دار ، تیم ملی واترپلو ایران به یك پیروزی ارزشمند و روحیه بخش دست یابد.

در این مسابقه تمامی بازیكنان ایران در حد انتظار ظاهر شدند اما به گفته كادر فنی تیم ملی واترپلو 'علی پیروزخواه' چهره برتر تیم كشورمان بود و سهم بسزایی در پیروزی تیم ملی واترپلو داشت .

به این ترتیب تیم ملی واترپلو كشورمان در پایان سومین روز مسابقات واترپلو كاپ آسیا با كسب دو پیروزی مقابل اندونزی و ازبكستان 4 امتیازی است و به همراه قزاقستان در كورس قهرمانی این رقابتها قرار گرفت .

تیم كشورمان امروز ( سه شنبه ) و در چهارمین روز این رقابتها در دیداری فینال گونه به مصاف تیم صاحب نام قزاقستان قهرمان آسیا و نماینده قاره كهن در المپیك 2012 لندن خواهد رفت كه نتیجه این دیدار می تواند در معرفی تیم قهرمان این مسابقات تعیین كننده باشد .

تیم قزاقستان كه خود را برای بازیهای المپیك 2012 آماده می كند با تركیبی از بازیكنان اصلی و صاحب نام خود گام به مسابقات كاپ آسیا گذاشته و مدعی جدی قهرمانی در این مسابقات به شمار می رود .

ملی پوشان واترپلو ایران در پنجمین و آخرین روز مسابقات كاپ آسیا به مصاف كویت میزبان مسابقات خواهند رفت .

1587/1647





:: برچسب‌ها: شب , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: