نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا از بیروت، 'سلیمان فرنجیه' رییس حزب مسیحی 'المرده' لبنان روز سه شنبه در گفتگو با شبكه خبری 'المنار' لبنان گفت: 'بشار اسد' رییس جمهور سوریه بیشتر از تمامی ما در خصوص اتفاقاتی كه در حال جریان است، اطمینان خاطر دارد و وی با وجود اینكه می داند كه ممكن است این بحران به طول بیانجامد، به هیچ وجه اصول خود را تغییر نخواهد داد.

وی با اشاره به اینكه بیش از دو ماه پیش 'فایز غصن' وزیر دفاع لبنان در خصوص قاچاق سلاح و عناصر تروریست از طریق مرزهای لبنان به سوریه هشدار داده بود، افزود: اكنون دیگر برای همه این امر به اثبات رسیده چرا كه حتی رییس سازمان جاسوسی آمریكا نیز در كنگره این كشور در این رابطه سخن گفت و یكی از روزنامه ها از هم پیمانی میان آمریكا و القاعده در سوریه خبر داده است.

فرنجیه در خصوص سخنان 'سعد حریری' رییس پاریس نشین جریان المستقبل لبنان علیه سوریه و حزب الله گفت: حریری سعی دارد كه اینگونه القا كند كه نظام سوریه در حال ضعف بوده و خواهان سقوط این نظام و پس از آن خواستار این است كه حكومت جدید سوریه در لبنان دخالت كند.

خاور**1030**1609





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا در تاریخ : 1390/12/2/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیزم بلاگ جالب دیدنی داری خیلی از وبلاگت خوشم امده و لذت بردم یه سری به وب من بزن خوشحال میشم راستی تبادل لینک خواستی بگو پیروز و سربلند باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: