میانگین زمان انتظار مشتری برای خدمات امدادی به 25 دقیقه كاهش یافت
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از ایكوپرس،'جواد نجم الدین' در بازدید از مركز تماس امداد خودرو ایران با بیان این مطلب گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته 84درصد مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران راضی هستند.

وی با اشاره به اینكه تعداد تماس هایی كه با مركز تماس امداد خودرو ایران گرفته می شود، تنها 27 درصد آن منجر به ارائه خدمات می شود، افزود: این امر با توجه به عدد شاخص 35 درصد در مدت مشابه سال قبل نشان دهنده افزایش كیفیت خودرو و كاهش ارائه خدمات امدادی است.

نجم الدین تاكید كرد: امداد خودرو ایران درطرح امداد نوروزی به 3 درصد از مشتریان غیر از محصولات ایران خودرو خدمات ارائه داده است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو عملكرد امداد خودرو ایران را مثبت ارزیابی و بر ارائه خدمات نوین و جلب رضایت مشتریان تاكید كرد.

وی تصریح كرد: رقابت در عرصه صنعت خودرو كشور بیشتر شده است و شركتی دراین عرصه پیروز خواهد شد كه مشتری مداری را سرلوحه امور خود قرار دهد.

نجم الدین افزود: براساس برآوردهای صورت گرفته، هر مشتری ناراضی 11 نفر را از خرید خودرو از برند خاص منصرف و هر مشتری راضی 5 نفر را تشویق به خرید خودرو می كند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از مدیران و كاركنان امداد خودرو ایران خواست برای تحقق اهداف سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، طرحی نو دراندازند.

وی از ممهترین برنامه های امداد خودرو ایران درسال جاری را راه اندازی عیب یابی از راه دور خودرو و ارائه كارت هوشمند خدمات برای مشتریان عنوان كرد.

این گزارش افزود: در این بازدید' سیدعلی جعفری ' مدیر عامل امداد خودرو ایران گزارشی از عملكرد این مجموعه در سال 1390 و برنامه های سال جاری و طرح امداد نوروزی را ارائه داد.

اقتصام**1561





:: برچسب‌ها: خام , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: