مسیر نهایی تور دوچرخه سواری آذربایجان از بین سه مسیر انتخاب می شود
نوشته شده توسط : lsdf

سیدمحمد شروین اسبقیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از 10 مسیری كه برای برگزاری این دوره از تور پیشنهاد شده بود سه مسیر به تایید كمیته مشورتی رسیده و به زودی از بین این سه مسیر، مسیر نهایی انتخاب و اعلام خواهد شد.

وی گفت: هنوز مسیر این دوره از تور نهایی نشده و استان های كه تمایل دارند در مسیر تور قرار گیرند، باید درخواست خود را به ستاد تور ارسال تا هماهنگی ها و بررسی های لازم صورت گیرد.

اسبقیان اظهاركرد: تعیین بهترین مسیر از هر لحاظ در بالا رفتن درجه این تور نقش بسزایی دارد، از این نظر باید در تعیین مسیر تور دقت كافی و كارشناسی های لازم صورت گیرد.

وی بیان كرد: تور دوچرخه سواری آذربایجان با بیش از 26 سال سابقه و قدیمی ترین تور آسیا به نماد ورزش استان در سطح ملی تبدیل شده و باید در برگزاری هرچه بهتر این دوره از تور تلاش كنیم.

اسبقیان همچنین از حضور نمایندگان ' یو.سی.آی' (UCI) اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در این دوره خبر داد و گفت: بیش از 40 تیم قدر از كشورهای مختلف برای حضور در این دوره اعلام آمادگی كرده اند كه نشان از قدمت و اعتبار آن دارد.

وی افزود: سعی خواهیم كرد امكانات تبدیل این تور از آماتوری به نیمه حرفه ای را فراهم كنیم و در این زمینه اقداماتی انجام شده است.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان بیست و یكم تا بیست و ششم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می شود.

7233/587/1647





:: برچسب‌ها: عکاسی , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: