افشار زاده: وزنه برداران می توانند شگفتی ساز بازیهای المپیك شوند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، بهرام افشار زاده روز سه شنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری از ملی پوشان وزنه برداری كه در ایام تعطیلات سال نو برای موفقیت در المپیك تلاش می كنند، قدر دانی كرد.

وی با اشاره به روزشمار بازیهای المپیك و زمان 130 روزه ای كه تا آغاز رقابتهای وزنه برداری المپیك باقی مانده است، اظهار داشت : انتظار دارم وزنه برداری ایران در المپیك 2012 لندن شگفتی بیافریند و بهترین تیم كاروان ورزشی كشورمان لقب بگیرد.

به گفته وی ، در كشتی آزاد، كشتی فرنگی، تكواندو و حتی دوومیدانی هم به كسب مدال امیدواریم اما در وزنه برداری، با توجه به اینكه یك رشته ركوردی است و اشتباهات داوری و قرعه تاثیر چندانی در عملكرد وزنه برداران ندارد، انتظارات كمی بالاتر است.

افشار زاده ادامه داد : امیدوارم پولادمردان وزنه برداری ایران، بهترین عملكرد تاریخ خود را در المپیك لندن به نمایش بگذارند و دل همه مردم را شاد كنند.

دبیر كل كمیته ملی المپیك با بیان اینكه این كمیته طی ماه های آتی بیشترین حمایت را از وزنه برداران و دیگر ورزشكاران پرامید كاروان ورزشی ایران در المپیك لندن خواهد داشت، خاطرنشان كرد: 'بیش از 3 سال از بهترین دوران مدیریتی ام را در فدراسیون وزنه برداری سپری كرده ام و به همین خاطر موفقیت شما پولادمردان، بیشتر از هر چیز دیگر، مرا خوشحال خواهد كرد. برای همه شما آرزوی موفقیت می كنم و مطمئن هستم با ایمان راسخی كه دارید می توانید به اهداف بزرگی كه در سر دارید، دست یابید.

دور جدید اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری جوانان و بزرگسالان ایران از روز شنبه هفته جاری با حضور 18 وزنه بردار در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است.

9122/1647





:: برچسب‌ها: لا , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: