لایحه درمانی اوباما با اعتراض گروهی از طرفداران حزب جمهوریخواه مواجه شد
نوشته شده توسط : lsdf

این عده با سر دادن شعارهایی همچون دست كثیف سیاست را از مسایل درمانی دور كنید، علیه اوباما و طرح بیمه اجباری او اعتراض كردند.

یكی از تظاهر كنندگان به خبرنگار ایرنا در نیویورك گفت: آمریكا كشوری آزاد با اقتصادی آزاد است و اجبار مردم به استفاده از بیمه درمانی تنها به نفع كمپانی های سودجو و به ضرر اقشار مختلف مردم به ویژه قشر ضعیف و متوسط جامعه است كه بیش از 97 درصد جمعیت كشور را تشكیل می دهند.

كریستی شان افزود : این تصمیم اوباما بر خلاف قانون اساسی امریكا است و به همین دلیل انتظار می رود كه دیوانعالی این لایحه را بر خلاف قانون امریكا دانسته و ان را رد كند.

وی افزود : بیمه اجباری مردم خلاف وعده های اقتصادی در كشوری است كه ادعا می كند كاملا آزاد و دمكراتیك است.

تظاهر كنندگان با حمل پلاكاردهایی مخالفت خود را طرح بیمه درمانی و اجباری اوباما اعلام كردند.

دیوانعالی امریكا از روز دوشنبه رسیدگی به چالش های حقوقی علیه لایحه قانونی پوشش بیمه درمانی آمریكا را آغاز كرده است.

لایحه قانونی پوشش بیمه درمانی آمریكا مهم ترین چالش و تلاش قانونی دوران ریاست جمهوری باراك اوباما است كه در صورت پیروزی میتواند برگ برنده اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آینده وانتخاب مجدد اوباشد.

اوباما در 2010 و درآخرین روزهای سلطه اكثریت دمكرات برمجلس نمایندگان این طرح را به تصویب رساند و آن را به یك لایحه قانونی تبدیل كرد ولی با واگذار كردن اكثریت مجلس نمایندگان به جمهوریخواهان تاكنون فرصت اجرای انرا به دست نیاورده است.

بلافاصه پس از تصویب لایحه قانونی پوشش بیمه درمانی آمریكا 26 دادستان ایالتی كه اكثر انها را اعضای حزب جمهوری خواه تشكیل می دادند مشروعیت قانونی این لایحه را زیر سوال برده و علیه ان اعلام جرم كردند.

به گفته گرچن هامل حقوق دان و مدیر اجرائی یك سازمان غیرانتفاعی حقوقی بنام شبكه اخطارعمومی بسیاری از حقوقدانان آمریكائی این لایحه را مغایر آزادی های قانون اساسی امریكا می دانند.

در صورت اجرای این قانون تمامی مردم آمریكا مجبور می شوند كه خود را بیمه كنند و سرپیچی از ان تمرد از قانون محسوب می شود و خاطیان از ان جریمه خواهند شد.

اروپام 1908





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: