ارایه خدمات سلامت به مسافران نوروزی در 450 منطقه كشور
نوشته شده توسط : lsdf

'محمد جعفریان' در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در 13 روز گذشته از آغاز اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی، 13 میلیون و 773 هزار و 423 نفر از مسافران نوروزی با مراجعه به چادرهای راهنمایی مسافران از این سازمان در بیش از یك هزار نقطه كشور خدمات دریافت كرده اند.

این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر با یادآوری آنكه طرح راهنمایی مسافران نوروزی با برپایی یك هزار چادر راهنمایی مسافران نوروزی و مشاركت 18 هزار جوان عضو جمعیت هلال احمر اجرا می شود، گفت: در مدت گذشته 9 میلیون و 337 هزار و 489 نسخه اقلام امدادی - فرهنگی در میان مسافران نوروزی توزیع شده است.

جعفریان ادامه داد: همچنین در این مدت یك میلیون و 279 هزار و 72 نفر از مسافران نوروزی در خیمه های نماز این سازمان در ورودی و خروجی شهرها و اماكن تاریخی اقدام به اقامه نماز كرده اند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین از تماس 33 هزار و 822 نفر از مسافران نوروزی با سامانه تلفنی 'مهرگویان' خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند در سراسر كشور از طریق تماس با شماره تلفن 6427-021 و وارد كردن كدهای مورد نظر، از یك سو پیام‌‌های امدادی و كمك‌های اولیه را شنیده، و از سوی دیگر از طریق گوش كردن به پیام‌های فرهنگی مذهبی و ایرانگردی در ایام نوروز، ساعات خوشی را سپری كنند.

طرح راهنمایی مسافران نوروزی با مشاركت جوانان عضو جمعیت هلال احمر و با برپایی یك هزار چادر در مبادی ورودی و خروجی شهرها و اماكن تاریخی از 25 اسفند ماه سال گذشته آغازشده و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

اجتمام ** 9140 *





:: برچسب‌ها: آسیا , زمستان , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: