تمركز بر طرح های استراتژیك باید در اولویت برنامه های شركت بازرگانی دولتی قرار گیرد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا از شبكه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، 'مهدی غضنفری' در دیدار با مدیران شركت بازرگانی دولتی تاكید كرد: تكمیل و اتمام طرح های سیلوسازی كشور نیز باید در دستور كار این شركت قرار گیرد.

وی اظهارداشت: با توجه به اهمیت نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری انتظار می رود تا تمامی فعالیت ها و اقدامات با نگاه تخصصی پیگیری و اجرایی شود.

غضنفری با بیان اینكه وزارت صنعت ، معدن و تجارت مسئولیت تامین كالای اساسی مردم را برعهده دارد، افزود: این وزارتخانه باید با اتخاذ تدابیر لازم، موجبات آسایش و امنیت مردم را نیز فراهم كند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملكرد مثبت شركت بازرگانی دولتی طی سال گذشته قدردانی كرد و گفت: تسویه حساب كامل مطالبات، سعه صدر و هوشمندی در اجرا و پیشبرد كارها نشانه توانمندی مجموعه شركت بازرگانی دولتی در سال گذشته بوده است.

غضنفری تصریح كرد: اجرای فاز نخست قانون هدفمندی یارانه ها نیز نشان از علاقه مندی برای انجام درست كارها در وزارت صنعت ، معدن و تجارت و تمامی حوزه های مرتبط آن دارد كه شركت بازرگانی دولتی نیز در خصوص انجام وظایف محوله به خوبی عمل كرده است.

وی، پرداخت مطالبات كشاورزان، سرعت بخشی صادرات گندم، ارتقا كیفیت نان، آزاد سازی گندم، آرد و نان همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، تحویل كالا تا 90 درصد به مباشران، پرداخت مالیات و تسویه حساب كامل بدهی را از دیگر اقدامات شركت بازرگانی دولتی ایران در سال گذشته عنوان كرد.

اقتصام**9186*





:: برچسب‌ها: ایتالیا , آب , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: