نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،'محمدرضا رحیمی' ظهر امروز -دوشنبه- در جلسه مدیران ستادی فرمانداری، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان ری با اشاره به موقعیت این شهرستان و همجواری آن با تهران گفت:بسیاری از مشكلات و نارسایی‌های شهرستان ری، آمیخته با شهر تهران است و مردم عزیز این شهرستان، گاه متحمل مشكلاتی ناشی از این هم‌جواری هستند.

وی لازمه حل مشكلات و معضلات شهرستان ری را بررسی دقیق و ریشه‌ای این مشكلات و ارائه راهكارهای عملی دانست و خواستار تشكیل كارگروهی متشكل از مسئولان شهرستان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی و بررسی دقیق این مشكلات شد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به تاریخ كهن و قدمت شهرستان ری و اهمیت ویژه آن به خاطر وجود بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) افزود:رفع مشكلات این شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جمع‌بندی سریع مسائل است تا در جلسه استانی هیات دولت درسفر دور چهارم استان تهران مطرح و مصوباتی برای حل این مشكلات در نظر گرفته شود.

رحیمی اظهار امیدواری كرد، با افزایش امكانات و اختیارات فرمانداری این شهرستان و تشكیل مستمر جلسات كارگروه رسیدگی به مشكلات شهرستان ری، شاهد تحولات مثبتی در این شهرستان تاریخی و متبرك باشیم.

در این جلسه، فرماندار و بخشداران شهرستان ری گزارشی از اهم مشكلات و نارسایی های موجود ارائه كردند و مقرر شد این مسائل در كارگروه مربوطه مطرح و راهكارهای اجرایی آن مشخص گردد.

سیام*1580





:: برچسب‌ها: جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: