تهاجم نظامی به ایران منجر به شكست متجاوزان می شود
نوشته شده توسط : lsdf

'لئونید شرشنوف' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان كرد: آمریكا در جنگ با جمهوری اسلامی شانسی برای پیروزی ندارد و سران كاخ سفید از این واقعیت اطلاع دارند.

وی خاطرنشان كرد: در صورت تجاوز نظامی به ایران، این كشور حداكثر توانمندی دفاعی خود را بكار خواهد بست و به متجاوزان پاسخ كوبنده خواهد داد.

رییس بنیاد امنیت ملی و بین المللی روسیه گفت: نیروهای مسلح ایران در جریان جنگ هشت ساله با عراق تجربیات گرانبهایی كسب كرده اند كه به آنها در مقابله موثر با نیروهای مهاجم كمك می كند.

وی بر این باور است كه در صورت حمله به ایران، رژیم اسراییل بطور كامل نابود خواهد شد.

شرشنوف افزود: جامعه جهانی باید همه تلاش های ممكن را برای جلوگیری از وقوع چنین جنگی به عمل آورد و روسیه در حال حاضر به این امر می پردازد.

رییس بنیاد امنیت ملی و بین المللی روسیه در ادامه سخنان خود با اشاره به اظهارات 'سرگئی لاوروف' وزیر امور خارجه این كشور گفت كه حمله به ایران ممكن است این كشور را برای دستیابی به سلاح اتمی تحریك كند، خاطرنشان كرد: باید جامعه جهانی ترتیبی بدهد كه آمریكا و اسراییل از انجام حمله پیشگیرانه به ایران منع شوند.

كارشناس ارشد روس گفت: آمریكا به بهانه جلوگیری از دستیابی عراق به سلاح كشتار جمعی حمله كرد و پس از اشغال این كشور و غارت منابع انرژی آن اعلام كرد كه در باره وجود سلاح كشتار جمعی در این كشور اشتباه كرده است.

وی افزود: نباید اجازه ارتكاب چنین اشتباهات راهبردی به آمریكا داده شود.

رییس بنیاد امنیت ملی و بین المللی روسیه گفت: جنگ با ایران منافع روسیه را هم در بر می گیرد و حمایت از تهران در راستای منافع مسكو می باشد.

'شرشنوف' گفت: روسیه با خودداری از ارسال تسلیحات پدافند موشكی اس-300 به ایران اشتباه بزرگی مرتكب شد و تهران با درك كامل با این مساله برخورد منطقی و سنجیده كرد.

وی افزود: روسیه باید تسلیحات پیشرفته به ایران تحویل دهد تا با این كشور در تامین امنیت منطقه مشاركت فعال داشته باشد.

كارشناس ارشد روس خاطرنشان كرد: آمریكا و ناتو درصدد نفوذ در منطقه هستند و مسكو و تهران با تشریك مساعی می توانند مانع این حركت و پیشروی غرب شوند.

اروپام/2242**518 **1514





:: برچسب‌ها: ساحل , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: