منابع خبری پاكستان بیانات رھبر معظم انقلاب اسلامی درباره سوریه را بازتاب دادند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، روزنامه انگلیسی زبان 'اكسپرس تریبیون' چاپ اسلام آباد نوشت: رھبر ایران دفاع این كشور از سوریه را به دلیل ادامه پیدا كردن مقاومت علیه رژیم غاصب اسرائیل عنوان كرد.

این روزنامه افزود: حضرت آیت اللہ خامنه ای، بالاترین مقام جمھوری اسلامی، بیانات خود را در دیدار با رجب طیب اردوغان نخست وزیر تركیه در شھر مشھد اظھار داشتند.

اكسپرس تریبیون در ادامه نوشت: همانطور كه جمھوری اسلامی سال گذشته از قیام اسلامی مردم در كشورهای منطقه حمایت كرد از دولت بشار اسد نیز علیه شورش ها در سوریه حمایت كردہ است.

این روزنامه انگلیسی زبان، بشار اسد را به عنوان یكی از متحدان ایران در بین كشورھای عربی در زمینه فعالیت ھای جمھوری اسلامی در مسایل منطقه ای عنوان كرد.

در ھمین حال پایگاہ خبری روزنامه 'داون' پاكستان نیز با بازتاب بیانات رھبر معظم انقلاب اسلامی دربارہ سوریه، نوشت: جمھوری اسلامی ایران به دلیل سیاست ھای خود در زمینه ادامه مقاومت این كشور علیه رژیم صھیونیستی از سوریه پشتیبانی می كند و به شدت با ھرگونه دخالت نیروھای خارجی در امور داخلی دمشق مخالف است.

داون در ادامه نوشت: حضرت آیت اللہ خامنه ای با ابراز حمایت از اصلاحات اعلام شدہ در سوریه از سوی بشار اسد با ھرگونه طرح آمریكایی ھا برای حل مسایل سوریه مخالفت كردند.

بسیاری از سایت های خبری و روزنامه های پاكستانی نیز بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را درباره سوریه بازتاب دادند.

آساق ** 1095/587





:: برچسب‌ها: برف , روز , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: