سومین دوره اردوهای جهادی نخبگان علمی كشور در نهبندان پایان یافت
نوشته شده توسط : lsdf

رییس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی روز شنبه در آیین پایانی این اردو گفت: این اردوها با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی مناطق و با رویكرد اجرایی، فرهنگی، علمی و پژوهشی برگزار می شود.

' سید سعید رضا احمدی زاده' افزود: اجرای اردوهای جهادی در بنیاد ملی نخبگان در حال نهادینه شدن و سامان یافتن است و برگزاری آن نیز تداوم می یابد.

وی گفت: این اردو به مدت هفت روز و با شركت هشت مرد و شش زن از برترین نیروهای جوان و با استعداد كشور از استانهای آذربایجان غربی، فارس ،كرمانشاه، خراسان رضوی، اصفهان و كرمان در نهبندان برگزار شد.

احمدی زاده با بیان اینكه مركز اردوهای جهادی نخبگان كشور خراسان جنوبی است، افزود: اولین دوره، این اردوها با شركت 75 نفر از نخبگان برگزار شد.

او گفت: برگزاری اردوهای جهادی نخبگان از ابتدا تاكنون با شركت 140 نخبه در 35 روستای این شهرستان با جمعیت 10 هزار نفر كار جهادی صورت پذیرفته است.

وی اظهاركرد: نخبگان شركت كننده در سومین اردوی جهادی در شهرستان نهبندان خدماتی ارزنده ای در قالب چهار گروه پزشكی و دندانپزشكی، پژوهشی، آموزشی و روباتیك و فرهنگی به جوانان و نوجوانان و مردم محروم بخش های مركزی و شوسف شهرستان نهبندان ارایه كردند.

وی آموزش و مشاوره تحصیلی به بیش از 60 نفر از دانش آموزان مستعد به طور مستمر، توزیع 400 بسته كمك آموزشی به دانش‌آموزان جهت افزایش انگیزه روحیه تحصیلی و ایجاد ارتباط با بنیاد ملی نخبگان و بازدید از سه روستا و ارایه راهكار برای حل معضلات و مشكلات این مناطق را از دیگر اقدامات بنیاد نخبگان در این اردو عنوان كرد.

وی گفت: شناسایی پتانسیل‌ها، استعدادها، اشتغال و گردشگری، ارایه آموزش بهداشت دهان و دندان به كودكان و نونهالان و خدمات دندانپزشكی و تهیه بسته های سلامت دندانپزشكی برای كودكان نیازمند و شناسایی كودكان و نوجوانان با استعداد روستایی از دیگر این فعالیت ها و خدمات می باشد.

رییس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی هدف از تشكیل بنیاد نخبگان استانی را استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در سطح خراسان جنوبی با توجه به معضلات استان ذكر كرد.

او همچنین از شناسایی 127 نخبه در بنیاد ملی نخبگان استان خبر داد و گفت: افراد شناسایی شده در این بنیاد متشكل از دانش آموزان استعدادهای درخشان، برگزیدگان المپیادهای علمی، نفرات برتر دانشگاهها و پژوهشگران و برترین های جشنواره علمی می باشند.

587/665





:: برچسب‌ها: موسیقی , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: