بیش از سه میلیون نفر به امامزادگان و بقاع متبركه خراسان رضوی مشرف شدند
نوشته شده توسط : lsdf

سیدمحمد فتحی روز یكشنبه به ایرنا گفت: از ابتدای سال 91 تا پایان دوازدهم فروردین ماه جاری سه میلیون و 184 هزارو 166 نفر به امامزادگان و بقاع متبركه خراسان رضوی مشرف شدند.

وی با بیان اینكه بطور میانگین روزانه حدود 250 هزار نفر توفیق حضور در این اماكن را داشته اند، یاد آور شد: به عنوان نمونه تنها در دوازدهم فرودین ماه 250 هزارو 68 نفر در قالب طرح آرامش بهاری در اماكن مزبور حضور یافتند كه این آمار نشان از استقبال خوب مردم از این طرح دارد.

وی به برنامه های طرح 'آرامش بهاری' در بقاع متبركه استان اشاره كرد و افزود: برپایی نمایشگاه های تصویری در 142 بقعه، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در 16 بقعه، پاسخگویی به سووالات شرعی در 58 بقعه، برپایی نماز جماعت و اجرای مسابقات پیامكی و فرهنگی بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده در اجرای این طرح می باشد.

وی برگزاری حلقه های معرفت را یكی دیگر از برنامه های این طرح دانست و ادامه داد: در این رابطه 232 حلقه با حضور پنج هزارو 554 زایر و توسط 41 روحانی در امامزادگان و بقاع متبركه خراسان رضوی برگزار شده است.

طرح آرامش بهاری برای دومین سال متوالی در 142 بقعه و امامزاده خراسان رضوی در حال انجام می باشد كه برای 58 بقعه و امامزاده آن برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است.

7491/659/587





:: برچسب‌ها: به من , رقص , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: