دولت اعانه دهنده نیست بلكه مولدزا است
نوشته شده توسط : lsdf

دكتر مرضیه كشاورز ، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در برهه ای كه جهانی شدن و مسایل آن، هم و غم سراسر مردم دنیاست، وظیفه یكایك آحاد ملت است تا آستین بالا بزنند و سرمایه های راكد خود را به جریان اندازند.

وی گفت: مردم بادادن ایده ها و طرح های نو اقتصادی، در این عزم ملی، همگام و همراه مسئولین شوند تا رونق و رشد اقتصادی را برای كشورمان به ارمغان آورند و اقتصادمان را جهانی كنند.

وی پیشنهاد داد: اساسی ترین زیر مجموعه اقتصاد كشورمان، بخش كشاورزی و شاخه های مرتبط با آن است كه اگر بدان توجه ویژه نشود، بسیار آسیب می بیند و ممكن است، اقتصادمان را فلج كند، البته سایر بخش های دیگر اقتصادی نیز نیاز به تزریق سرمایه دارند تا هم موجب جذب نیروهای بیكار شوند و هم زمینه و پتانسیل ایجاد درآمد را برای مردم فراهم آورند.

كشاورز ادامه داد: حمایت از كار، افزایش تولیدات ملی یا جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در گرو فرهنگ سازی و زمینه سازی میان است و وقتی این فرهنگ جا بیفتد كه نهادهای دولتی مسئول تولید كار و ریشه كنی بیكاری در سطح جامعه نیستند، خود به خود، افراد كارآفرینی می كنند و متكی به دولت نمی شوند.

این متخصص ترویج كشاورزی، بیان كرد: سرمایه ها و پس اندازهای اندك مردم تا وقتی كه موجود در بانك ها نباشند و یا در چرخه اقتصادی به جریان نیفتند و در خانه ها مسكوت بمانند، نمی توان انتظار داشت كه بیكاری از بین رفته یا شاهد توسعه جهانشمول اقتصادی از كشورمان باشیم، بنابراین باید سرمایه های كوچك و پراكنده در قلك اقتصادمان با فرهنگ سازی، جمع آوری شوند تا سرمایه های بزرگ شكل گرفته و كارآفرین شوند.

كشاورز گفت: برای پیوند اقتصادی بین مردم و مسئولین؛ نیاز به برنامه ریزی جامع است تا گسستگی در بخش های مخالف اقتصادی پیش نیاید و در جهانی شدن اقتصاد، حرفی برای گفتن داشته باشیم.ك/3

م ك 675





:: برچسب‌ها: آبی , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: