نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، این مسابقات از روز دوشنبه در سالن شهید طاهریان قم به صورت دوره ای به میزبانی هیات ورزشی نابینایان و كم بینایان قم برگزار شد.

مناطق نفت خیز جنوب، توسیركان، كاشان، ایمن سازان تهران، خراسان رضوی و بهزیستی قم شش تیم حاضر در این مسابقات بودند كه در پایان جمع بندی امتیازات دور رفت و برگشت تیم های زیر عنوان های اول تا چهارم را كسب كردند:

1 - مناطق نفت خیز جنوب با 30 امتیاز

2- ایمن سازان تهران با 18 امتیاز

3- تویسركان با 15 امتیاز

4- بهزیستی قم با 15 امتیاز (تفاضل گل كمتر)

تیمهای كاشان و خراسان رضوی نیز به رتبه های پنجم و ششم دست یافتند.

7408 / 380/607



:: برچسب‌ها: درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا ' مصطفی دنیزلی '، سه شنبه شب در كنفرانس خبری پیش از بازی صبای قم و پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بازی فردا به دنبال یك فوتبال خوب و كسب نتیجه هستیم و تهاجمی ظاهر خواهیم شد.

وی ابراز داشت: در دفاع تیمی خیلی موفق نیستیم اما این امر مشكلی غیر قابل رفع نیست و می توانیم آن را مرتفع كنیم.

وی افزود: تیم پرسپولیس در چند هفته اخیر روند رو به رشد داشته است و قصد داریم لیگ را با نتیجه ای خوب به پایان برسانیم.

دنیزلی گفت: هادی نوروزی، ایمون زاید، علیرضا محمد و وحید هاشمیان برای بازی فردا مصدوم هستند و نمی توانند تیم ما را همراهی كنند.

وی بر خلاف اظهارات رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در یكی از برنامه های تلویزیونی شبكه سوم سیما اظهار داشت: تیم پرسپولیس برنامه ای برای جذب دروازه بان خارجی ندارد.

دیدار تیمهای صبای قم و پرسپولیس تهران از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:45 روز چهارشنبه در استادیوم یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد.

7408 /380/607



:: برچسب‌ها: جشن تولد , سبز , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا، در این همایش كه صبح امروز آغاز بكار كرد، رییس و معاون حقوقی و مجلس دیوان محاسبات كشور، معاون سازمان بازرسی و شماری از مقام های كشوری و محلی استان ایلام حضور داشتند.

همچنین افزون بر رییس پیشین دیوان محاسبات و مدرس برجسته مباحث فساد اداری استاد 'بخشنده رو' جمع زیادی از محققان، مدرسان و كارشناسان اداری و مالی و حسابرسان دستگاه های اجرایی كشور و ایلام در این همایش یك روزه شركت كردند.

علاوه بر سخنرانی 'عبدالرضا رحمانی فضلی'، مقام های كشوری و 'مجتبی اعلایی' استاندار ایلام در حاشیه این همایش ملی نیز كارگاه آموزشی 'مبانی فساد اداری' برای مدیران، كارشناسان امور مالی، اداری و حسابرسان دستگاه های اجرایی استان برپا شد.

مدیركل بازرسی استان ایلام در پایان این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: 187 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود كه 17 مقاله از بین آن ها در قالب سخنرانی و 45 مقاله نیز به صورت چاپ در كتاب مجموعه مقاله های همایش پذیرفته شد.

'علی مهدیخانی' افزود: این همایش در حوزه های 'دین و فرهنگ'، 'قوانین و مقررات'، 'مدیریت' و 'اقتصاد' برگزار شد.

وی ادامه داد: تاكید بر مقوله نظارت و پیشگیری از مهمترین رویكردهای برگزاری این همایش بود.

ك/3/565/320



:: برچسب‌ها: غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf

مجلس سنا طرح بودجه در مورد اجرای پروژه های زیربنایی را نامتوازن خوانده است

سنای افغانستان (مشرانوجرگه) طرح بودجه سال ۱۳۹۱ را "غیرمتوازن و عیرعادلانه" خوانده و عمر زاخیلوال، وزیر مالیه (دارایی) را برای ارائه توضیحات فراخوانده است.

آقای زاخیلوال این طرح را روز ۱۶ دلو/بهمن همراه با توضیحاتی در باره جزئیات آن به مجلس سنا ارائه کرد، اما فراخواندن او به جلسه روز ۲۵ دلو نشان می دهد که سناتورها به این توضیحات قانع نشده اند.

انتقاد اصلی اعضای مجلس سنا این است که در طرح بودجه سهم ولایتهای مختلف کشور به صورت عادلانه در نظر گرفته نشده و به ویژه در بخش توسعه‌ای (عمرانی) این طرح، به اجرای پروژه های زیربنایی در ولایتهای مختلف به صورت برابر توجه نشده است.

کل طرح بودجه سال ۱۳۹۱ افغانستان شامل ۴.۸ میلیارد دلار است که از آن جمله ۲.۷ میلیارد آن مربوط به بودجه عادی (جاری) و بقیه بودجه توسعه‌ای است.

اما عمر زاخیلوال در پاسخ به این انتقادها به اعضای سنا گفت که اجرای پروژه های بزرگ در زمینه های مختلف و از جمله راهسازی و تولید نیروی برق در ولایتهای مختلف به طور یکسان امکان پذیر نیست.

او افزود: "پروژه هایی که اشتغالزا هستند، پروژه هایی که رشد اقتصادی در پی دارد، پروژه هایی که کشور را به پای خود ایستاد می کند (خودکفا می کند)، پروژه های اساسی و زیربنایی هستند؛ این ها پروژه های شاهراهها هستند، پروژه های تولید برق هستند، پروژه های بندهای بزرگ (سدهای بزرگ) هستند. این پروژه ها امکان ندارد که همزمان در همه ولایتها اجرا شود."

عمر زاخیلوال

زاخیلوال: "این پروژه ها امکان ندارد که همزمان در همه ولایتها اجرا شود"

این در حالی است که در سالهای گذشته هم هر دو مجلس شورای ملی افغانستان طرح بودجه را مورد انتقاد قرار دادند که در آن اجرای پروژه اقتصادی در ولایت‌های مختلف به صورت عادلانه در نظر گرفته نشده است.

یکی از مهمترین انتقادهای نمایندگان ساخت راه در ولایتهای در ولایتهای مختلف بوده است.

نمایندگان شماری از ولایتها در شورای ملی حکومت را متهم به اختصاص دادن پولهای بزرگ به شماری از ولایتهای مشخص کردند و گفتند که برخی دیگر از ولایت از نظر نادیده گرفته شده است.

آقای زاخیلوال در حالی به مجلس سنا در مورد طرح بودجه سال آینده فراخوانده شده که مجلس نمایندگان او را به دلیل تغییر در طرح بودجه سال ۱۳۸۹ بدون موافقت مجلس در نیمه سال متهم کردند و قرار است که او در ارتباط با همین موضوع روز شنبه آینده استضاح شود.

از سوی دیگر اعضای مجلس نمایندگان (ولسی جرگه) گفته اند که ۱۴ وزیر دیگر به دلیل مصرف کردن تنها کمتر از ۴۰ درصد بودجه توسعه ای خود، باید به مجلس پاسخ دهند.

مجلس، طرح استجواب این وزیران و همچنین طرح استضاح بسم الله محمدی، وزیر داخله/کشور را به دلیل کشته شدن هشت کودک در اثر بمباران نیروهای خارجی در ولایت کاپیسا در شمال شرق کابل همزمان با استیضاح آقای زاخیلوال روز دوشنبه، ۲۴ دلو تصویب کرد.

بر اساس قانون، مجلس سنا تا شش روز دیگر باید طرح بودجه سال ۱۳۹۱ را به مجلس نمایندگان بفرستد.

با توجه به جنجالهایی که در بودجه دو سال اخیر مطرح است، احتمال آن وجود دارد که اعضای مجلس نمایندگان انتقادها و سوالهایی را در مورد بودجه سال آینده هم مطرح کنند.



:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf

25 بهمن 1367

حكم تاریخی ارتداد سلمان رشدی نویسنده مرتد هندی الاصلِ انگلیسی، به دلیل اهانت به اسلام، قرآن و پیامبر اكرم (ص) و بسیاری دیگر از مقدسات مسلمانان از سوی امام خمینی (ره) صادر شد .

25 بهمن 1362

درجریان جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق مناطق مسكونی شهرهای بهبهان و مسجد سلیمان را مورد حمله هوایی قرار داد.

25 بهمن 1357

حضرت امام خمینی (ره) رهبر كبیر انقلاب اسلامی در پیامی از مردم خواستند كه به منظور سازندگی و آغاز زندگی نوین به اعتصابات چندین ماهه و سراسری خاتمه دهند و به كار و سازندگی مشغول شوند.

25 بهمن 1357

امام خمینی( ره) در پیامی به مردم استان آذربایجان و خصوصا تبریز از آنان خواستند كه با تمام قوا برای سركوبی وابستگان رژیم فاسد كه دست به اخلال در نظم عمومی زده اند، قیام كنند و همانند تهران به این حركات مذبوحانه خاتمه دهند. عناصر ضدانقلاب و ساواكی ‏ها در نقاط مختلف شهر تبریز موضع گرفته و با تیراندازی‏های گسترده، عده زیادی از مردم شهر را به خاك و خون كشیده بودند.

25 بهمن 1333

مدرسه آیت‌الله العظمی بروجردی در نجف گشایش یافت. این مدرسه در ضلع شرقی حرم امیرمؤمنان علی (ع)، قرار دارد كه به منظور تقویت حوزۀ علمیه نجف و با مدیریت مرحوم حاج شیخ نصرالله خلخالی احداث شد تا طلاب و فضلای جوان در آن مشغول تحصیل، تدریس و تحقیق شوند.

25 بهمن 1330

'حسین فاطمی' وزیر امور خارجه كابینه 'محمدمصدق' هنگام سخنرانی در یك مجلس عمومی هدف سوءقصد قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

25 بهمن 1322

سرتیپ 'حاجعلی رزم‌آرا' از ریاست ستاد ارتش بركنار و سرتیپ 'علی ریاضی' معاون وزارت جنگ، جانشین وی شد.

25 بهمن 1321

در پی استعفای 'احمد قوام'(قوام‌السلطنه) از نخست‌وزیری 'علی سهیلی' برای دومین بار مامور تشكیل كابینه شد. كابینه وی تا 25 اسفند 1322 دوام داشت.

25 بهمن 1319

سفارت آمریكا از وزارت امور خارجه ایران فهرستی از كشتی های ثبت شده ایران را درخواست كرد.

25 بهمن 1316

پیمان سعدآباد در جلسه امروز مجلس شورای ملی به تصویب رسید. این پیمان در ۱۷ تیر ماه بین چهار كشور عراق‌، افغانستان‌، تركیه وایران به امضاء رسید كه به موجب آن چهار كشور متعهد شدند در منطقه‌، از یكدیگر در صورت بروز خطر حمایت متقابل كنند. انعقاد این پیمان به درخواست كشور انگلستان بود.

25 بهمن 1303

با تصمیم مجلس شورای ملی، احمد شاه از فرماندهی كل قوای ایران عزل و رضاخان به جای آن به این سمت منصوب شد. با از دست دادن مهم‏ترین اهرم قدرت شاه قاجار، زمینه برای انقراض این سلسله، بیش از پیش فراهم شد.

25 بهمن 1301

'مستوفی‌الممالك' وزیران پیشنهادی خود را به 'احمدشاه' معرفی كرد. 'رضاخان' در كابینه وی همچنان وزارت جنگ را عهده دار است.

اطلاع*2002*1717



:: برچسب‌ها: واشنگتن , زمستان , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf

باشگاه گلاسگو رنجرز به دلیل بدهی‌هایش در آستانه ورشکستگی قرار گرفت

گلاسکو رنجرز، یکی از قدیمی ترین باشگاه های جهان، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

امروز (سه شنبه ۱۴ فوریه) باشگاه گلاسکو رنجرز با تایید اداراه مالیات اسکاتلند، رسما ناتوانی در پرداخت بدهی‌هایش را به دادگاه اعلام کرد.

در این مرحله باشگاه وارد روندی می‌شود که به آن مرحله administration گفته می‌شود، که در آن دادگاه ضمن محافظت قانونی باشگاه بحران‌زده در برابر طلبکاران، طرف ثالثی را برای اداره امور مالی باشگاه تا زمان پرداخت بدهی‌ها تعیین می‌کند.

در حال حاضر یک شرکت مستقر در لندن مسئولیت اداره و بازپرداخت بدهی‌های رنجرز را برعهده گرفته است. اما چنانچه در این مرحله و از طریق فروش بخشی از دارایی‌ها، بدهی‌های رنجرز پرداخت نشود، این باشگاه ناچار تن به حراج کامل دارایی‌های خود خواهد داد.

مبلغی که این باشگاه باید پرداخت کند بزودی با رای یک دادگاه مالیاتی مشخص خواهد شد، اما رقم بدهی‌های باشگاه بین ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار برآورد شده است.

علاوه بر این، گلاسکو رنجرز با اعلام رسمی ورود به مرحله administration، در جدول لیگ برتر اسکاتلند ۱۰ امتیاز از دست خواهد داد. در نتیجه این تیم از سلتیک، همشهری و رقیب دیرینه خود ۱۴ امتیاز عقب می‌افتد و رقابت‌تنگاتنگ همیشگی دو تیم کمرنگ خواهد شد.

گلاسگو رنجرز که پرافتخارترین تیم در لیگ اسکاتلند است، در سه فصل گذشته قهرمان این لیگ شده است. این تیم در سال ۱۹۶۱ نایب قهرمان، و در سال ۱۹۷۲ قهرمان جام برندگان جام اروپا شد.

اگر مشکل پرداخت بدهی‌های گلاسگو رنجرز تا زمان مقرر حل و فصل نشود، یوفا به این تیم مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داد.

با وجود بحران مالی گسترده فعلی، منع حضور در رقابت‌های اروپایی با توجه به درآمد ناشی از فروش حق پخش بازی‌ها و درآمدهای جانبی دیگر، مشکلات این باشگاه دوچندان خواهد شد.



:: برچسب‌ها: رنگ , برلین , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf
توز و مانچینی

توز بعد از چندین ماه اختلاف با مانچینی و دوری از مسابقات به منچستر بازگشته است

کارلوس توز در آستانه بازگشت به ترکیب تیم منچستر سیتی گفته روبرتو مانچینی با او 'مثل سگ' رفتار کرده است.

توز بعد از امتناع از بازی مقابل بایرمونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در سپتامبر گذشته، در هیچ مسابقه‌ای بازی نکرده و پیش از بازگشتش به منچستر، از ۷ نوامبر گذشته بدون اجازه باشگاهش در آرژانتین بسر برده است.

توز که مدعی شده مانچینی او را تحقیر کرده، روز دوشنبه گفت: "من آماده‌ام به تیم برگردم و برای پیروزی تیم حداکثر تلاشم را بکنم".

منچسترسیتی منتظر گزارش آمادگی جسمی توز است. مانچینی هم که قبلا گفته بود "کار توز با این باشگاه تمام شده"، اکنون می‌گوید توز می‌تواند به سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر کمک کند.

اما هنوز مشخص نیست که باشگاه نسبت به برخی از صحبت‌های توز در مصاحبه طولانی‌اش با تلویزیون آرژانتینی فاکس اسپورتز چه واکنشی خواهد داشت.

کارلوس توز

کارلوس توز در بازی مقابل بایرمونیخ از بازی کردن امتناع کرد

توز در آن گفت‌وگو اظهار کرده که: "من واقعا فکر می کنم که اشتباهی نکردم، اما اگر (باشگاه فکر می‌کند) من مقصرم، عذرخواهی می‌کنم. و اگر این درست باشد که مانچینی از بازگشت من استقبال می‌کند، البته من هم از این موضوع خوشحالم. اما اگر فقط این حرفها برای رسانه‌ها گفته شده، جواب من نه است".

پیشینه مشکلات توز با منچسترسیتی

سپتامبر 2011 - مانچینی به دلیل امتناع توز از بازی کردن، خواستار پایان حضور توز در ترکیب منچسترسیتی شد

اکتبر 2011 - توز به تخطئی از قرارداد محکوم شد و به پرداخت نشدن چهار هفته حقوقش جریمه شد. البته بعدا جریمه به دو هفته کاهش یافت

نوامبر 2011- توز از حضور در تمرینات تیم خودداری کرد

دسامبر 2011- درخواست رسمی آث میلان برای انتقال توز رد شد

ژانویه 2012- مذاکرات انتقال توز به آث میلان شکست خورد

ژانویه 2012- فصل انتقالات بدون نتیجه برای توز به پایان رسید

فوریه 2012- مانچینی نام توز را به لیست 25 نفره باشگاه اضافه کرد

فوریه 2012- باشگاه منتظر نتیجه تست آمادگی جسمی و حضور توز در زمین تمرین

توز در تشریح شرایط روز بازی با بایرمونیخ،گفته: "من در وضعیت روحی بدی بودم، وقتی دو هیچ عقب بودیم نایجل دی یونگ به جای ژکو وارد زمین شد، تصور من این بود که با این تعویض، تیم قرار است دفاعی بازی کند برای همین روی نیمکت راحت نشستم. ژکو هم که بیرون آمد خیلی عصبانی بود و چون تونل خروجی بسته بود مجبور شد کنار مانچینی بشیند. آنها شروع کردند به مشاجره؛ ژکو بوسینیایی حرف می‌زد و مانچینی به ایتالیایی فحش می‌داد. واقعا وضع افتضاحی بود".

توز افزود: "در آن شرایط من رفتم و روی نیمکت نشستم. اما مانچینی ندید که من به سمت نیمکت برگشته ام، چون داشت جرو بحث می‌کردم. اما وقتی سرش را برگرداند و مرا دید می شود تصور کنید که چه پیش آمد. او در وسط مشاجره، به من گفت تو به گرم کردن ادامه بده. انگار که دارد با یک سگ حرف می‌زند. وقتی مانچینی با آن لحن با من صحبت کرد من گفتم 'نه من بازی نمی کنم'. من واقعا می‌خواستم بازی کنم اما مربی به دلیل مشاجره‌اش با ژکو عصبانی بود".

توز افزوده: "سپس مانچینی شروع کرد به فحش دادن به من و با اینکه من کاملا خونسرد و آرام بودم، او حرف‌های بسیار زشتی به من زد".

توز و مانچینی

توز با وجود ابراز تمایل به بازگشت به ترکیب تیم، به شدت از مانچینی انتقاد کرده است

منچسترسیتی توز را به دلیل ماندن در آرژانتین و بازنگشتن به منچستر ، ۱.۲ میلیون پوند جریمه کرد و حقوق (هفته‌ای دویست هزار پوند) او را نیز از آن موقع نپرداخته است. با اینکه گزارش‌هایی مبنی بر پیوستن او به اینتر میلان، آث میلان، و پاری سن ژرمن در فصل انتقالات زمستانی بود، اما اتفاقی نیافتاد.

قراداد توز تا ژوئیه ۲۰۱۴ است و با وجود ابراز تمایل به بازگشت به تیم، معلوم نیست که هواداران سیتی چه واکنشی نشان خواهند داد.

توز می‌گوید به هوداران اطلاعات غلطی داده‌اند: "وقتی به آنها گفتند من نخواستم که برای تیم بازی کنم، طبیعی است که آنها علیه من شوند. من واقعا نفهمیدم چرا چنین شد. من که با تمام وجود برای تیم زحمت کشیده بودم، وقتی دیدم پیراهنی را که نام من روی آن بود آتش می‌زدند و شعارهای توهین آمیز علیه من می‌دادند، واقعا اذیت شدم. من هرچه در توان داشتم برای تیم گذاشتم. اما بالاتر از همه چیز من عاشق فوتبال هستم و می‌خواهم بازی کنم".



:: برچسب‌ها: آبی , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش ایرنا،یك مقام امنیتی جمهوری داغستان روز سه شنبه به ریانووستی گفت:نیروهای امنیتی این جمهوری جسد'ابراهیم خلیل داوودف' رهبر سازمان تروریستی 'امارات قفقاز' و فرمانده جنگجویان داغستان را شناسایی كردند.

بر پایه این گزارش، جسد داوودف در منطقه كوهستانی'قره بوداغ كند' پیدا شد كه در روزهای اخیر شاهد درگیری های مسلحانه نیروهای امنیتی و جنگجویان بوده است.

بامداد امروز در منطقه 'ناژای یورت' جمهوری چچن واقع در مجاورت مرز با داغستان نیز درگیری مسلحانه میان نیروهای امنیتی و جنگجویان رخ داد كه بر اثر آن سه مامور پلیس كشته و شش مامور امنیتی دیگر مجروح شدند.

منطقه قفقاز روسیه كه جمهوری های داغستان و چچن در آن قرار دارد، در روزهای اخیر نسبتا ناآرام بوده است.

شب گذشته بر اثر انفجار بمب در استان استاوروپول معاون مفتی این استان روسیه كشته شده بود.

اروپام/2242**518



:: برچسب‌ها: برف , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf

'نصرالله گنجعلیخانی' شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: به دلیل كسب نتایج ضعیف تیم مس كرمان با سرمربیگری 'میروسلاو بلاژویچ'،‌ هیات مدیره باشگاه مس كرمان تصمیم به معرفی سرمربی جدید گرفت.

وی ادامه داد: همچنین بلاژویچ تا پایان فصل به عنوان مدیر فنی تیم مس كرمان به فعالیت خود در این باشگاه ادامه می دهد.

گنجعلیخانی گفت: بلاژویچ، فردا (چهارشنبه) در دیدار مس كرمان با تراكتورسازی تبریز برای آخرین بار به عنوان سرمربی روی نیمكت خواهد نشست.

به گزارش ایرنا، ابراهیم قاسمپور، پس از بلاژویچ و 'صمد مرفاوی' سومین سرمربی تیم مس كرمان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال است.ك/3

7443/8154

1589



:: برچسب‌ها: سفر , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، این تفاهم نامه با هدف توانمندسازی مدیران كل دفاتر امور زنان و خانواده وزارت كشور به منظور آشنایی با كلیات مدیریت بحران، پیشگیری و مقابله با حوادث طبیعی و غیر مترقبه به امضای طرفین رسید.

در این تفاهم نامه كه به امضای زهرا حاج عباسقلی مدیركل دفتر امور بانوان وزارت كشور و فرحناز رافع رییس سازمان داوطلبان هلال احمر رسید مقرر شد افراد یاد شده در كارگاه آموزشی، پیشگیری و مقابله با حوادث طبیعی و غیر مترقبه شركت كنند.

اجتمام**7029 ** 1569**



:: برچسب‌ها: دوچرخه , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()